Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Help Me Find My real name || Emmett Cullen || Gepauzeerd » 8.1

Help Me Find My real name || Emmett Cullen || Gepauzeerd

12 aug 2011 - 11:23

235

0

246



8.1

“Tante Alice?”¯vroeg Lisa met een onschuldige blik in haar ogen. Ze was echt veel te slim voor haar leeftijd, dat had ik al vaker gemerkt.
“Ja meisje?”¯Ik was benieuwd wat ze ging vragen.
“Doet mama altijd zo tegen jullie?”¯ vroeg ze triest.
“Nee meisje, maar mama is nu wat prikkelbaar,”¯ zuchtte ik, hoe kon ik tegen haar zeggen dat haar moeder wel vaker zo deed? Niet.
“Oké, Alice,”¯ ik zag in haar ogen dat ze me niet geloofde, maar het was beter zo. Ik had veel herinneringen aan Melssa. Ze had toch een jaar een relatie met Emmett. Na niet zo lang kwamen we aan bij huize Cullen. Lisa rende meteen naar de speelhoek die we voor haar hadden ingericht. Daar speelde ze altijd Met Rosalie. Sinds dat Lisa bij ons is, is Rosalie hard veranderd, ze is liever.
“Hoe reageerde ze?”¯vroeg Emmett met een sprankje hoop in zijn ogen. Ik zag Edward dat er in Edwards ogen een teleurgestelde blik stond. Hij had de gedachte vast al uit mijn hoofd geplukt als een appel uit een appelboom.
“Niet zo goed,”¯ zuchtte ik,”¯Ze is erg bot.”¯
“Echt?”¯ fronste Emmett,”¯Tegen mij was ze wel aardig.”¯
“In het begin toch,”¯ zuchtte Rosalie, alsof ze het nog wat duidelijker wou maken dat ze hem niet meer moest.
“Inderdaad,”¯ zuchtte Emmett,”¯Inderdaad.”¯
“Emmett?”¯vroeg Lisa.
“Ja meisje, wat is er?”¯ vroeg hij. Zijn blik gefocust op haar.
“Ik moest je deze brief van mama geven,”¯ zei ze,”¯Ik weet niet wat er in staat.”¯


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.