Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Circus. » Hoofdstuk . #001

Circus.

14 feb 2009 - 10:10

287

1

212



Hoofdstuk . #001

`Weet je wie ik net aan de lijn heb gehad?´ M'n moeder kwam naar me toe.Ik rol met m'n ogen en zeg dan: `Hoe kan ik dat nou weten?´ `Het was Oom Bolle´,glimlacht ze vrolijk.`Oom Bolle?´,mompel ik.Ze knikt heftig.`Ja,so what?´ Chagrijnig loop ik weer naar m'n kamer maar ik word al snel tegen gehouden door m'n moeder.`Hij zei iets,hij heeft een nieuwe beroep.´ `En wat dan wel?´ Ik zucht.`Hij is goochelaar geworden!En hij heeft zelfs een eigen circus gestart.´ Dolblij spring mama in de lucht.Ze lijkt net een achtjarige.Waarom ik? Waarom heb ik zo'n stomme moeder?Stom,is wel een groot woord, maar soms doet ze gewoon zo stom.Maar een circus is wel leuk.`Leuk.´ Nu stap ik naar m'n kamer en neem m'n dagboek.Lang geleden dat ik nog eens iets geschreven heb in dat boekje.Ik kijk rond om een pen te zoeken, dan pak ik er eentje.Ik wil iets schrijven, maar ik weet niet wat.Ik weet het eigenlijk wel, maar het komt er niet uit.Of toch wel.Ik schrijf iets over Oom Bolle,en wat ik zoal denk over hem.Zou hij echt zo goed zijn? Ik geloof niet dat hij een eigen circus aankan.En personeel? Heeft hij ook al niet.Ik klap m'n dagboek weer dicht en leg m'n slot op m'n geheimen plek.Ik hoor m'n moeder nog praten over Oom Bolle.`En hij heeft zelfs al een grote hoed en hij heeft al verschillende dieren om z'n shows te doen,en hij zoekt personeel!´ Ze houdt maar niet op.`Hee Eshter, zou jij niet voor hem willen werken?´ Mama komt naar me toe.`Mmh, nee liever niet.´ `Ik ga voor hem werken!´,zingt ze.Wat? Mama is werkloos, en dat wil ik even zo houden.`Nee, mam, ga je echt voor hem werken?´ Ze knikt heftig.`Oh, nee´,mompel ik.


Reacties:


lOveYouX
lOveYouX zei op 15 feb 2009 - 23:10:
coowl zn moeder