Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Lady Gaga » A Dream Come True ... Or Not ? ~ Ft Lady Gaga » A Dream Come True 008

A Dream Come True ... Or Not ? ~ Ft Lady Gaga

12 aug 2011 - 14:33

261

1

265



A Dream Come True 008

Als ik mezelf in de spiegel zie, zie ik de reden dat ik twijfelde om mee te doen. Namelijk dat iedereen me nu ziet, zoals ik eruit zie. Op alle medische schoolonderzoeken hebben ze al gezegt dat ik te zwaar ben, en telkens trok ik me daar niks van aan. Maar nu, nu kom ik waarschijnlijk zó op tv. De angst slaat me om het hart. Dat wil ik niet ! Er blijft maar één oplossing over : vermageren. Ja, dat is het. Ik moet vermageren. In plaats van huiswerk te gaan maken, zoek ik op internet dieettips. Als ik een paar dingen gevonden en afgedrukt heb, wordt er op de deur geklopt.
‘Kaat, mag ik binnen komen?’
Shit. Mam. Snel sluit ik het internet af en neem ik mijn schrift van wiskunde en een paar pennen en ander materiaal. Dan ga ik de deur openen.
‘Eindelijk. Ik dacht al dat ik in slaap gevallen was.’
‘Sorry, mam, ik was geconcentreerd , euh, wiskunde aan het leren.’
Mijn oog valt op de papieren die ik net afgedrukt heb. Gelukkig ziet mam het niet, of toch nog niet.

Als mam weg is ga ik onmiddellijk terug zoeken. Ik schrik op als ik de klok zie. Het is al voorbij 12 uur ‘s nachts! Van huiswerk komt nu ook niks meer. En dan net bij het vak waarvan de leraar het strengst is Maar ja, het is nu zo.

‘Kaatje, slaap je al?’
‘Het is Kaat mam, niet Kaatje. En nee ik slaap nog niet.’
‘Wat vriendelijker mag ook wel hoor !’
Maar dat hoor ik al niet meer, daarvoor ben ik te moe.


Reacties:


moorte
moorte zei op 9 dec 2011 - 10:36: