Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » love is not a compatition but im winning [robert pattinson lovestory<3] » who the fuck she things she is!

love is not a compatition but im winning [robert pattinson lovestory<3]

13 feb 2009 - 23:26

500

1

304



who the fuck she things she is!

a new one with the same thing in her mind like me but im going to win!

we openen de deur en ik hoor gelach.
met opgetrokken wenkbrauw loop ik de kamer in waar Rosalie met een meisje met lang bijna wit haar zit te klieren terwijl bella er nogal uitgeblaft bij zit.
Edward blijft verbaasd in de deur opening staan.
'ook hallo edward krijg ik geen knuffel meer?' grijnst ze en geeft hem een dikke knuffel.daarna draait ze zich om naar mij en bekijkt ze me goed :'oh..tenminste geen vies mens maar toch..'
mijn mond zakt open :'en wie the fuck ben jij dan?' snuif ik.
ze begint te grijnzen :'oeh indd beter dan dat mens,maar nog altijd niet beter dan ik'
'en wie mag jij dan wel niet zijn?mislukte barbie pop' sis ik kwaad.
rosalie springt op en omarmt haar :'jackie dit is mijn beste vriendin Mary' grijnst ze opgewekt. ik frons effe en schud dan tog maar verafschuwend haar hand.
ze keek van onze handen terug in mijn ogen :'we hebben de zelfde doel,dit word ong leuk' grinnikt ze.
ik open mijn mond :'ze,ze,ze heeft in mijn hoofd gekeken!' bracht ik mompelend uit. ze grijnst : dit word zoo leuk!' ze gaat weer zitten en verbaasd laat ik me naast bella vallen.
'ze deed nog gemener tegen mij' fluisterd ze.
ik knik nog altijd met open mond :'rustig maar,ze zal geen problemen leveren' fluister ik terug.
'oja vandaag geen school de zon schijnt' deel ik mee zodra ik zie dat er teveel handen over een bepaald lichaam glijden.
kwaad kijk ik Edward aan die blozend opstaat en bella bij haar hand neemt.
'Bye Jackie,'t was leuk' zegt ze en edward brengt haar naar huis in zn volvo.
'zo dus jij aast ook op Edward'
'nee hoor,edward is een eikel en als jij er ook maar iets voor zorgt dat bella en edward niet meer bij elkaar komen krijg je met mij te maken'
'luister tutje,edward hoord bij mij'
'nog eerder bij een stront vlieg dan bij jouw barbie' grijns ik gemeen terug.
haar mond zakt open en alleen maar geschreeuw komt eruit.
'wow wat produceert dat kleine lichaampje veel geluid zeg!' roep ik naar alice die naast me staat. ze knikt en drukt haar handen tegen haar oren. ik adem diep in en sluit het geluid om me heen af.
rustig ga ik weer op de bank zitten en zie mary helemaal tegen me uit flippen terwijl jasper en emmett haar vasthouden.
zodra ze haar mond sluit laat ik het geluid weer toe :'zo uitgeraast klein kindje?' vraag ik moederlijk. ik sta op en loop de trap op en zie nog net dat ze me met open mond aanstaart.
pff alsof ik mijn plannen ooit zou laten varen door zo'n mislukt platina blonde porno hoer. rustig schuif ik aan mijn bureau en denk na over vroeger.
als mary een goede vriendin van Rosalie is dan moet mary Ailyn kennen.
ailyn,mijn zus die ergens op alaska rond dwaald en leeft van pinguins en ijsberen --'
mijn zus die ik heb moeten achterlaten,die mij heeft moeten laten gaan.
plan switch,ik heb niet meer de tijd van de wereld,edward móét nu van mij worden,en ik weet voor het eerst eens een keer niet presies hoe...


Reacties:


BILLSxKETTE
BILLSxKETTE zei op 13 feb 2009 - 23:34:
OMG!!
Mary is geen platinablonde pornohoer!!
Maar voor de rest wel een goed deel
<33