Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Naruto » Konoha » 09.

Konoha

15 aug 2011 - 20:46

692

2

227



09.

Haru rende blindelings door de straten van Konoha.
Wat gebeurt er, waarom moest ik van Kakashi zo hard rennen als ik kon?
Een grote klap klonk er. Haru schrok zich kapot en door de kracht van de exposie werd ze omver geblazen.
Ze legde haar armen om haar hoofd en werd bedolven onder stof en afval.
Shit, moet dit nou? Dacht ik hier misschien een rustig leventje op tebouwen net als bij de Amegakure.
Haru stond op. Haar ogen, die eerst groen waren, kregen nu een rode gloed, met twee komma's er in.
Ze rende naar de plek waar de explosie plaats vond. Daar trof ze Pain aan, en Kakashi die ingesloten zat in brokken van huizen. Hij kon geen kant op!
Pain had niet in de gaten dat Haru toe keek. Doormiddel van zijn geheime jutsu wrikte hij een spijker uit een kapot stuk hout.
Haru verstond niet wat Pain tegen Kakashi zei, maar hij schoot de spijker richting Kakashi.
Hoe dichter de spijker bij Kakashi's gezicht kwam, des te groter werden Haru's ogen.
Nee! Kakashi mag niet sterven!
Voor Haru's ogen stierf Kakashi.
Een brandend gevoel van woedde hoopte zich op, waardoor haar blauwkleurige chakra rond haar gebalde vuisten zichtbaar werd.
Ze beet op haar lip om niet te gaan huilen. Ze stormde op Pain af.
'JIJ!' Schreeuwde ze. Pain had haar nog niet gezien, en kreeg een vuist in z'n buik. Hij klapte om, en wankelde een beetje.
Achter haar hoorde ze een huilende jongen wegrennen. Hij huilde net nog bij, waarschijnlijk zijn vader.
Maar Haru twijfelde niet, ze wachtte niet af tot Pain uitgewankeld was, en gaf hem de volle laag.
Ze maakte een paar handseals.
'Katon....'
Ze werd omver geblazen door de geheime jutsu van Pain. Ze kwam op haar buik naast het lichaam van Kakashi te liggen.
'Haru, ik heb geen intresse om met jou te vechten.' Zei Pain en ging weg.
Ze draaide op haar zij. Door de enorme klap van de jutsu van Pain waren nogmeer huizen verwoest, waardoor het glas uit de ramen schoot. Haru had veel glasscherven die in haar lichaam zaten. Ze keek recht naar het leveloze gezicht van Kakashi.
Vechtend tegen de pijn kwam ze overeind en kroop naar zijn lichaam. De tranen rolden over haar wangen, en mengde zich met het bloed op haar gezicht van de glasscherven. Voorzichtig haalde ze haar hand over zijn gezicht. Ze sloot haar ogen en dacht aan Kakashi toen hij nog leefde.
Langzaam, maar toch beheerst deed ze een paar handseals.
'Kuchiyose no jutsu' Fluisterde ze.
Twee witte tijgers poeften naast haar op.
'Help me om deze rotsblokken weg te halen, en zijn lichaam vrij komt' Gaf Haru het bevel.
De twee tijgers knikten en doormiddel van een gigantische brul, werden de grote rotsblokken verpulverd tot as.
Haru beschermde het lichaam van Kakashi, door het een soort van te omhelzen.
Poef!
De tijgers verdwenen weer, en Haru sleepte het lichaam van Kakashi naar een vlak stuk, waar ze zijn lichaam neer legde.
Ze ging er naast op haar knieën zitten.
'Waarom? Waarom?' Snikte Haru. 'WAAROM HEM?' Nu schreeuwde ze.
Ze ging in een betere positie zitten, met haar knieën hoog opgetrokken, zodat ze haar gezicht erin kon leggen.
Ze bleef naar Kakashi staren. Hij zag er vredig uit.
Haru pakte Kakashi's hand, en trok de handschoen eraf. Ze voelde hoe zijn hand veel kouder was geworden. Ook werd het hele lichaam van Kakashi steeds bleker, het teken dat hij écht dood was.
Een man met bruin haar in een staart en een litteken over zijn neus kwam naast Haru zitten.
Hij legde ook een hand op haar schouder.
'W-wie ben jij?' Vroeg Haru zonder op te kijken.
'Ik ben Iruka Umino, een vriend van Kakashi' Begon de man 'Hij heeft net m'n leven gered.'
Haru gaf geen reactie, ze bleef naar het lichaam staren.
Ook Iruka keek naar het lichaam.
Haru deed de handschoen weer om Kakashi's hand en legde hem terug op zijn plaats en stond op.
'Shosen no Jutsu' Zei Haru zacht, en groene chakra kwam rond haar handen. Die legde ze op de benen van Kakashi. Er zaten veel breuken in zijn botten, die zou Haru genezen. Vast beraden ging ze tewerk.
Iruka keek toe hoe ze het deed.
Tot en met Kakashi's middenrif had Haru zijn botten breuk-vrij gemaakt.
Uitgeput viel ze naast Kakashi neer.
Ze sloot haar ogen, ze viel inslaap van de uitputting.


Reacties:


Kyoki
Kyoki zei op 15 dec 2011 - 13:29:
echt suuuuuuuper ^^

ikk ben een KAKAIRU fan



EnteredDanny
EnteredDanny zei op 15 aug 2011 - 21:05:
Je had Iruka al aan ons voorgesteld.

Oh nee, Kakashi is weer dood! lol, grapje. Goede chapter, heb hier niets op aan te merken.