Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Vampire Knight » Help, ik ben verliefd op de verkeerde!!!!! » het gesprek

Help, ik ben verliefd op de verkeerde!!!!!

1 sep 2012 - 20:43

821

1

359



het gesprek

Rick: Heeeeeey (L)
Debbie: heeei, waarom dat hartje????
Rick: mag ik dat niet typen dan???
Debbie: ja hoor, maar ik wilde weten waarom.
Rick: w8 even dan kan ik mijn naam even veranderen deze is een beetje saaaaaaaaaaaai.
Debbie: ok, dan doe ik dat ook.
Mr. Pringle: heee, ben ik weer
Golden angel: hahahaha, wat een leuke naam!! Ik lig gelijk helemaal gevouwen.
Mr. Pringle: ja dat deed ik ook toen ik hem aan het intikken was, maar ik heb slecht nieuws om te vertellen.
Golden angel: nou vertel je maakt me bang.
Mr. Pringle: ik ga naar een andere school ,omdat mijn vader een andere baan heeft ,maar die is te ver weg van deze school.
Golden Angel: Dat meen je niet!!!!
Mr. Pringle: ja toch echt wel ik vind het ook heel jammer dat ik weg moet, ik denk namelijk dat ik al een tijdje een oogje op je heb. En daarom wil ik je wat vragen.
Golden Angel: echt???? Ik had dat namelijk ook toen ik je voor het eerst zag op school. En wat voor vraag is dat dan??(L)
Mr. Pringle: Ik durf het eigenlijk niet te vragen maar ik doe het toch. Wil je verkering met mij??????:bloos:
Golden angel: jaaaaaa heel graag. :dubbel Bloos: ik denk je vraagt het niet vanwege mijn reputatie als Nerd
Mr. Pringle: mijn reputatie is populair maar dat maakt me niet uit want ik vind je gewoon zo leuk. Ik vind jou juist bijzonder omdat je kan negeren wat ze allemaal over je zeggen. En populair zijn is ook niet alles hoor.
Golden angel: ok dat begrijp ik ook wel een beetje maar jij had toch eerst met een van de cheerleaders?????
Mr. Pringle: ja dat klopt totdat zij het uitmaakte voor het weekend. Maar dat was niet zo'n hele leuke tijd met haar hoor want als ik bij haar was zat ze te praten met haar vriendinnen door de telefoon dus en ze zei dat de rede was dat ze het uitmaakte dat ik zo saai was.

Golden angel: je bent echt niet zo saai als zij zegt want anders zou ik je niet leuk gevonden hebben maar heb jij ook met school dat je hebt ik haal liever mijn diploma anders heb ik later geen goed betaalde baan. Al die andere in mijn klas letten niet op.
Mr. Pringle: ja dat heb ik ook wel ja ik wil ook graag een goed diploma hebben. W8 even dan kan ik mijn naam veranderen want deze is zo grappig niet meer.
Golden angel: ja is goed dan doe ik dat ook.
Rick (L) debbie: ben ik weer!!!!
debbster (L): ik ook weer hé leuke naam maar als je ex dat leest dan word ze vast niet zo blij.
Rick (L) debbie: ze staat bij mij niet meer in mijn lijst met contacten en de rest van haar vriendinnen ook niet meer.
Debbster (L) : ok, dan komt ze het voorlopig niet te weten ook. Denk je dat je op school gevraagd word nog?? Nu je niet meer met haar hebt???
Rick (L) debbie: ik denk dat ik niet gevraagd word want ze heeft waarschijnlijk gezegd tegen iedereen dat ik saai ben.
En ik vond het nog steeds stom dat mijn vader een andere baan heeft want nou moet ik verhuizen en mijn vader wil dat zo snel mogelijk doen dus ik kan komende week niet naar school omdat we dan al weg gaan mijn moeder en vader zijn hun spullen al aan het inpakken.
Debbster (L) : neeeeeeeeeeeeeee, dat kan niet waar zijn wat is je adres nu dan kan ik nog langs komen voor dat je weg bent. Want ik wil je nog een keer zien om je wat te geven.
Rick (L) debbie: moet ik anders naar jou toe komen want bij mij denk ik niet dat het handig is in verband met de verhuizing.
Kan ik nu gelijk komen want ik heb toch niks om te doen.
Debbster (L) : ja dat kan wel denk ik w8 even dan vraag ik het.
"mam, kan er nu iemand naar mij toe komen?" roep ik.
"wie is het dan schat dan denk ik er even over!" roept mijn moeder terug. "het is die jongen die we tegen kwamen in de winkel" roep ik. "ja hoor is goed, maar je moet zo nog wel even naar de supermarkt om wat te halen voor het eten ik ben nog wat vergeten!" roept mijn moeder. "ja dat doe ik dan wel!! Dankje mam!!" roep ik en dan ga ik weer terug naar het gesprek met Rick.
Debbster (L): ben ik weer maar ik moet nog wat halen voor de macaroni want mijn moeder is de elleboogjes vergeten. Weet jij de Plus te vinden vanaf jou huis want we wonen in de zelfde buurt. Dat is vlak bij die school en het bejaardenhuis.
Want dan kunnen we daar afspreken en dan vanaf daar naar mijn huis gaan.
Rick (L) debbie: ja hoe laat bij de winkel dan????? Over een half uur goed??
Debbster (L): ja is goed zie je zo wel(L)


Reacties:


Iloveanime
Iloveanime zei op 14 aug 2011 - 12:26:
Goed verhaal!
SNel verdeeeeeeer!