Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » Sorry! I'm your daughter! (Hogwarts) » 25

Sorry! I'm your daughter! (Hogwarts)

14 aug 2011 - 14:29

673

1

242



25

sorry dat het zo lang duurde maar ik was vanaf 8 augustus in schok omdat bart van dalen uit only seven left is en gisteren benik a hun concert geweest als afscheid van bart en de rest van de weken heb ik doorgebracht met me pape en broers

Na een halfuurtje gevolgen te hebben, daalden we zachtjes voor het schip.
"Ik ga eventjes men eigen kleren aantrekken." Zeg ik want het viel me nu pas op dat ik nog steeds zijn kleren aanhad.
Hij knikt en snel beende ik me weg naar het kasteel.
Als ik in de leerlingenkamer aankom kijkt Ron me verbaast aan."Wat heb jij nu aan?"
"Kleren van Viktor." Zeg ik droog.
Hij kijkt me met grote ogen aan. "Dit is niet grappig, Chiara."
"Het is zo." Zeg ik lachend en ik stap verder naar de meisjesslaapzaal en trek een schoon gewaad aan.
"Moet jij niet gaan eten? het is middag!" Roep ik luid naar hem.
"Neen, geen honger." Antwoord hij.
Ik stap de leerlingenkamer terug in en kijk hem verbijstert aan."Jij dat geen honger hebt? Niet normaal."
Hij wilde nog iets zeggen maar ik was de leerlingenkamer al uit opweg naar de Grote Zaal.
Net voor ik me neer wilde zetten naast Hermelien zag ik hoe Viktor gebaarde dat ik naast hem moest komen zitten.
Glimlachend liep ik verder en voelde de jaloerse meidenogen op me branden.
Lachend liet ik me naast Viktor ploffen.
Ik haf hem een zoen op zijn kaak en schepte wat frietjes op.
Ik propte wat frietjes in mijn mond en keek langzaam op en zag hoe verschillende jongens me verbaast aankeken.
"Wat? Nog nooit iemand frieten zien eten?" Vraag ik.
Mijn ogen dwaalden verder naar de tafel en ik zag mijn lieve broertje praten tegen...Draco.
Viktor die merkte dat ik naar Draco keek stelde me meteen gerust."Hij deed het niet vrijwillig, hij is vervloekt. Kijk naar zijn ogen."
Aandachtig bekeek ik zijn ogen, die leeg waren, dof en zonder glans.
"Vreselijk, maar hoe stop je zoiets?" Vraag ik.
"Waneer iemand waar hij veel van houdt hem kust verbreekt de vloek."
"Gemakkelijk gezegt maar wie?"
Hij kijkt me met opgetrokken wenkbrauwen aan."Jij natuurlijk!"
Ik kijk hem ongeloofwaardig aan. "Hoe kan dat nu? We kunnen elkaar niet eens luchten!"
"Je kan hem beter af dan dat je zelf denkt."
Ik zuchtte diep en at zwijgend verder.
De rest van de dag verliep traag en op uitzondering van enkele gemene jaloerse opmerkingen van enkele meiden liep de dag nog goed af.
Ik lag piekerd in mijn bed, denkend aan wat Viktor had gezegt.
Ik moest Draco dus met liefde kussen om de vloek te verbreken.
Hij had makkelijk spreken, het was niet Draco dat mijn hart sneller liet slaan maar juist hijzelf.
Ergens had hij wel gelijk, ik kon Draco misschien wel niet zo goed luchten maar toen Voldemort hem martelde nam ik het voor hem op.
Maar hem met liefde kunnen kussen?
Nee nooit!
Plots kwam in mijn gedachten dat Blaise heel de dag met Draco omhing.
Snel nam ik een stuk papier.

Blaise,
Pas op met wat je tegen Draco zegt!
Hij is vervloekt door iemand.
Volgens Viktor Moet ik hem kussen, om de vloek te verbreken.
Maar jij weet evengoed dat ik hem niet eens wil kussen.
En als je me niet gelooft kijk naar zijn ogen, die zijn leeg, dof en zonder glans.
Vertel hem niets verkeert.
xxx Chiara

Ps : I Miss you! My sweet Brother!



Ik vouwde het snel dicht en haf het aan Dakotha.
"Vlieg hiermee naar de Zwadderichkamer en geef het aan Blaise." Fluister ik stil en ik open het venster en meteen vliegt Dakotha weg.
Snel kruip ik terug in mijn bed en sla de warme dekens over me heen...


Voor me zag ik Voldemort pratend tegen Lucius.
"Ik snap u niet Heer." Fluistert Lucius bang.
"Dat is nu toch niet zo moeilijk! Je mag Chiara niet meer doden! Ze is te belangrijk voor mijn plan." Sist Voldemort.
"U weet toch zelf dat ze zich zal verzetten."
"Dat denk ik niet, ze zou haar leven geven voor die jongen! Ze zal aan mij gehoorzamen."Zegt Voldemort met een valse lach.
"Ze is slim, ze zal Uw plan meteen doorhebben." Fluistert Lucius stil.
"Wat?! Twijfel je aan mijn kracht?!"
"Neen Heer, niet aan Uw kracht."
"Als Chiara slaagt in mijn plan zal ik de hele dreuzelwereld in mijn macht hebben!" Zegt Voldemort vals.
"Ze zal het niet aankunnen, ze zal sterven."
"Neen!! Dat mag niet gebeuren!Het is jouw verantwoordelijkheid dat ze blijft leven totdat ze geslaagt is, pasdan vermoord ik haar." Sist Voldemort gemeen.
"En als je niet slaagt, lucius. Zullen de gevolgen dramatisch zijn."


Reacties:


Iloveanime
Iloveanime zei op 14 aug 2011 - 17:08:
Goed verhaal!
Spannend!
Snel verder....
En graag een melding!