Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Destine » My Angel ~Destine » Negen

My Angel ~Destine

15 aug 2011 - 19:03

533

1

284



Negen

Ik heb een nieuw Destine verhaal hier online staan: 'Stay'. Je kan hem vinden bij mijn fanfictions, ik hoop dat jullie het leuk zullen vinden!

Zodra Down is afgelopen pakt Hubrecht de microfoon die voor hem staat. 'Mag ik even een onderbreking?' Robin L kijkt verbaasd. 'Dit heb ik samen met Laurens bedacht. Mag ik even de aandacht voor een meisje dat hier tussen de fans staat?' Hubrecht loopt even naar Robin L. Dan lopen ze samen naar mij toe en steken allebei een hand uit. Ik pak ze aan en ik word zo het podium op gehesen. 'Dit is Melody. Zij is ons buurmeisje. En Laurens heeft iets tegen haar te zeggen!' Zegt Hubrecht in de microfoon. Ik kijk verbaasd. Laurens is helemaal zenuwachtig. 'Wat is hier aan de hand?' Vraag ik zachtjes aan Hubrecht. 'Let maar op!' Zegt hij. Ik kijk hem verbaasd aan. Hij straalt helemaal. Ik vind het al zo raar dat ik en Kaya voor het podium moesten gaan staan, normaal staan we backstage. Ik baal eigenlijk wel dat Laurens en ik na nog weer 3 maand niets hebben uitgevoerd. Ik vind hem zo leuk, maar ik weet niet of hij mij ook leuk vind, hoewel, wat hij bij 'Down' deed... Ik weet het niet meer! 'Melody...' Begint Laurens. 'Ik ga hier geen lang lulverhaal houden. Ik wil gewoon zeggen dat ik, sinds ik je voor de eerste keer zag, smoorverliefd op je ben. Wil... Wil je mijn meisje zijn?' Vraagt hij heel schattig. Ik kijk hem ongelovig aan. Dan knik ik en vlieg ik hem om zijn nek. Een traan van geluk rolt over Laurens' gezicht. Robin L pakt mijn arm zachtjes vast. 'Kom, ga maar even backstage staan. Daar sturen we Kaya ook heen, het concert is zo afgelopen!' Zegt hij zacht en ik laat Laurens los. Snel loop ik backstage, waar Kaya al op me staat te wachten. 'Gefeliciteerd!' Gilt ze en ze knuffelt me. Ik lach en hou haar ook even stevig vast. 'Kom, we gaan naar de bus toe!' Zeg ik. Kaya knikt en loopt met me mee. Zodra we in de bus zitten kijk ik Kaya aan. 'Je vind Robin L leuk, hè?' Zeg ik en Kaya knikt. 'Ja. En ik vind het zó leuk dat je nu met Laurens samen bent!' Ik lach. Na een half uur stormd de band de bus in. 'Sorry dat we niet meer backstage waren, we waren hier gaan zitten!' Zegt Kaya. Tom glimlacht. 'Maakt niet uit!' Alle jongens hebben al gedoucht en gaan ook zitten. Robin L kijkt Hubrecht en Laurens aan. 'Nu wil ik wel weten hoe jullie dat geregeld hadden!' Hubrecht grijnst. 'Het was mijn idee. Ik wist al langer dat Laurens Melody leuk vond, dus ik vond dat er eens een keer wat moest gaan gebeuren. Ik had allang door dat Melody Laurens ook leuk vond, al zei ik dat niet tegen Laurens. Ik had het gisteren met hem besproken. Toen had ik voorgesteld om het na 'Down' te doen. En dat gebeurde en mijn plan lukte en ik ben daar zo blij mee!' De rest van de jongens lachen. Zodra ze zijn uitgelachen zucht Tom. 'Ik ga maar eens helpen met de spullen inpakken!' Zegt hij en de rest knikken. Kaya en ik lopen ook mee om te gaan helpen met het inpakken van de spullen.


Reacties:


itwasadream zei op 2 okt 2012 - 22:42:
ow nee dat was de laatste, zo nieuwsgierig <3