Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Linda, de Protector// AFGELOPEN » Hoofdstuk 9 // 2 maanden later

Linda, de Protector// AFGELOPEN

15 aug 2011 - 13:31

376

0

220



Hoofdstuk 9 // 2 maanden later

Bedankt Nien voor het idee... Ik ga dit verhaal afronden. Heb haast geen inspiratie meer. Sorry.... Voor mijn andere verhaal: Drowning in the Time, heb ik wel veel inspiratie. Als je die ook graag wil lezen. De eerste hoofdstukken zijn daar alleen slecht van. Xxx

Twee maanden later hadden Seth en ik de Cullens gevonden. Vandaag zou duidelijk worden waarvoor we ze nodig hadden.

We hadden besloten vandaag bij de Cullens aan te gaan kloppen. Seth wilde persé in wolfvorm gaan, zodat hij mij kon beschermen als het mis ging.
We stonden met zijn tweetjes voor de trap die naar de deur van het huis leidde.
'Hoi! Wat moeten jullie hier? Ik zag onze toekomst al verdwijnen!' Een vrolijke Alice rende de trap af. 'Wie ben jij trouwens? Seth, jullie kindje wordt vast een plaatje.'
Ik keek Alice verbaasd aan. Ondertussen had Seth me al alles over de familie Cullen verteld, wat ik nog niet wist.
'Ik ben Linda. Ik moest volgens mijn oma hierheen. Maar kindje, waar heb je het over?'
Ik begon mijn gedachten af te speuren. Shit ik was nooit ongesteld geworden. Dat me dit niet was opgevallen!
'Waar is een spiegel Alice!', ik schreeuwde het zowat.
Gelukkig begreep Alice dat ik het nog niet wist en sleurde me de trap op, terwijl Seth zich terug veranderde. Ze leidde me naar de spiegel toe en ik zag tot mijn grote verbazing dat ik al een buikje had, eigenlijk was hij al behoorlijk groot. Hoe kan ik dit niet opgemerkt hebben? Ik had het eigenlijk wel opgemerkt, maar ik dacht dat ik weer eens teveel chocolade had gegeten.
'Kom ik breng je wel naar Carlisle. Dan kan die een echo maken. We zijn hier zó expert geworden met baby's na Nessie. En dan kan jij vertellen waarom je hier kwam met Seth. Het is toch wel Seth's kind hè?', Alice ratelde maar door en ik werd nog een trap opgelootst.
'Alice, waar is de rest eigenlijk? Weet je trouwens, dat je er nog precies zo uit ziet als vroeger?'
'De rest zit op de bank. Ze komen je echt wel zo begroeten. Níº ga jij me vertellen wat er aan de hand is, want ik kan je niet ruiken en gaat Carlisle een echo maken.'
Ik werd de kamer van Carlisle binnen geleid en er werd een echo gemaakt.
Ondertussen begon ik te vertellen.
'.... en nu ben ik dus zwanger.'
'Mmm, hoelang ben je al zwanger?', vroeg Carlisle.
'Ehm 2 maand ofzo, acht weken dus.'
'Hmm. Volgens mij hoef je het maar 4,5 maand vol te houden, dus 20 weken.'

___
Volgende stukje is de epiloog...


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.