Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Naruto » Konoha » 10.

Konoha

16 aug 2011 - 16:58

417

3

222



10.

Ter ondersteuning: http://www.animeseason.com/naruto-shippuuden-episode-175/

'Haru....' Een stem zei zachtjes haar naam. 'Haru...'
Langzamerhand werd de stem veel harder.
'HARU! WORD WAKKER!'
Haru schrok wakker. Ze keek om haar heen. Ze zag alleen Iruka.
'Ik moet gaan,' Zei Iruka. 'Blijf jij bij het lichaam van Kakashi of ga je mee?' Hij bood haar een hand aan, maar ze bleef liggen.
'Ik blijf bij Kakashi' Zei ze vastberaden. 'Ik ga niet mee'
Iruka stond op.
'Laten we het lichaam anders mee nemen, naar een meer veiligere plek.'
'Ik, ik neem het lichaam mee' Haru stond op. 'Kuchiyose no jutsu!'
Een witte tijger verscheen weer. Ze legde het lichaam over de 'schouders' van de tijger en ging zelf op de rug van de tijger zitten.
'De poort is een veilige plek, ga daar naar toe' Raadde Iruka aan. 'Ik moet naar de Hokage, hier splitsen onze wegen, veel geluk'
Hij rende weg.
'Naar de stadspoort.' Beval Haru aan de tijger. Die begon gelijk te rennen naar de stadspoort. Uit de kraag van Kakashi's bodywarmer kwam er een wit met blauwe... naaktslak?
'Niet schrikken' Zei die, en Haru en Kakashi's lichaam werden naar binnen gezogen.
Wat is dit nou weer?!
Direct stopten ze met bewegen en Haru voelde de tijger verdwijnen.
En zij en het lichaam werden weer vrij gelaten.
'Hier is het veilig' Zei de naaktslak
Haru legde Kakashi's lichaam rustig neer. De naaktslak bleef bij Haru en bij Kakashi's lichaam voor het geval dat iets zou gebeuren.
Haru ging weer op haar knieën zitten, om naar t lichaam van Kakashi te kijken, en na te denken.
Ineens stond een oog van Kakashi wagenwijd open.
'Huh' Zei Haru van schrik.
Kakashi kwam overeind zitten.
Zonder na te denken omhelsde Haru Kakashi, en brak weer in tranen uit.
Kakashi omhelsde haar terug.
'Ik zal alles uitleggen' Zei de naaktslak.
Toen de slak alles had uitgelegd, stond Kakashi op. Haru stond ook op.
Ze liepen naar het bos toe. Haru kon niet geloven dat Kakashi leefde.
Onderweg zag Haru een Konoha jongen met blond haar lopen, het leek erop dat hij elk moment in kon storten.
'Kakashi, er loopt daar een jongen' Zei Haru.
'Ben zo terug' Zei Kakashi.
Toen de jongen bijna flauw viel, ving Kakashi hem op.
'Goed werk' Zei Kakashi.
'Kakashi-Sensei...'
Kakashi gaf de jongen een piggy ride, zoals hij deed met Haru.
Toen liep Kakashi weer naar Haru toe.
'We moeten weer terug naar het dorp, om Naruto te controleren op wonden' Zei hij.
'Wie is Naruto?'
'Ik ben Naruto, dattebayo!' Zei de jongen op Kakashi's rug.
Haru keek op een rare manier naar Naruto, maar Naruto en Kakashi lachten, waardoor Haru ook lachte.
'Ik ben Haru, prettig kennis te maken!' Zei ze lachend, en liep met de twee mee.


Reacties:


Kyoki
Kyoki zei op 15 dec 2011 - 13:42:
IK BEN VERSLAAFD



BornThisWay
BornThisWay zei op 11 nov 2011 - 7:31:
Ik weet wat er is gebeurt in aflevering 175, maar voor de mensen die dat niet weten is het toch iets prettiger als je de uitleg van de naaktslak (waarvan ik haar naam ben vergeten XD) er in doet. Gewoon een tipje

Maar ik ben verslaafd geworden aan je verhaal


EnteredDanny
EnteredDanny zei op 18 aug 2011 - 23:20:
Ziet ernaar uit dat het vanaf hier het verhaal een andere afloop krijgt dan het originele verhaal? Netjes hoor.