Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Naruto » Konoha » 11.

Konoha

17 aug 2011 - 22:38

1111

2

227



11.

Volgens mij is Kakashi wéér out of character, maar goed XDD

Eenmaal terug bij de poort van Konoha zagen ze wat de werkelijke schade van Pain was: Het hele dorp was weggevaagt. Maar het goede nieuws was dat er al opvangkampen gemaakt waren, en dat de mensen al begonnen waren aan een nieuw Konoha.
Bij de poort stond een persoon die ons naar een deel van het opvangkamp leidde.
Hij zei dat Kakashi een eigen tent had, maar omdat Haru niet geregistreerd stond in Konoha, had zij geen overnachtingsplek. Daarom mocht ze de tent met Kakashi delen. Eerst was ze er op tegen, maar daarna accepteerde ze het, omdat ze, als dit alles nooit had gebeurt, een huis met Kakashi zou moeten delen. Ze vertrouwde Kakashi nu heel veel, en durfde anderen ook sneller te vertrouwen. Zo vertrouwde ze Naruto al een beetje, want onderweg praatten ze best veel. De tent van Naruto stond vlak bij die van Kakashi en Haru, er zaten twee tenten tussen. Naruto deelde de tent met ene Sai.
Eerst brachten ze Naruto naar zijn tent. Toen Haru binnen stapte, zag ze bij de achterzijde van de tent twee bedden staan, ieder zo ver mogelijk van elkaar, vlak bij de 'muur' van de tent. Ook was er aan de linker kand van de tent een klein rond tafeltje, met twee kussens op de grond om op te zitten.
'Naruto, ik zoek Sakura om je te controleren' Zei Kakashi toen hij Naruto bij zijn bed zette.
'Haru, kan jij bij Naruto blijven? Voor het geval dat het niet goed gaat?' Vroeg Kakashi aan Haru.
Haru knikte, en Kakashi liep de tent uit.
'Naruto, ga even liggen, ik ga wat uitproberen' Haru sloot haar ogen, en liet de rode ogen met de komma's weer komen, en opende ze weer.
'Wat ga je .... WAT?!' Eerst begon Naruto rustig, maar daarna schrok hij zich kapot, waardoor hij viel.
'Wat is dat in je buik?' Vroeg Haru en wees naar zijn buik.
Naruto keek naar beneden en pakte zijn shirt op de plek waar Haru aan wees.
'Ik heb de Kyuubi in me' Zei Naruto emotieloos.
Haru deed haar arm naar beneden.
'Dat... wist ik niet' Zei ze, ook emotieloos. En liep naar Naruto toe om tegen over hem te zitten.
Toen ze tegenover hem zat, keek Naruto naar haar ogen.
'Ben je een Uchiha?' Vroeg hij.
'Eh, ja, hoezo?'
'Hier leefden veel Uchiha's' Zei Naruto 'Maar jij komt uit de Amegakure, waarom ben je niet hier gebleven?'
'Ik ben 2 keer weggelopen, de eerste keer werd ik gepakt.... en er gebeurde toen meer dingen.... maar de tweede keer was het gelukt om weg te komen, en werd ik opgevangen door de mensen wie zich tot, nouja, nu voor mij zorgen'
'Hoe oud was je toen?'
'6 jaar'
'Maar, dan ben je van de zelfde generatie als Sasuke!'
'Sasuke...'
Het bleef een tijdje stil.
'Naruto!' Een vrouwenstem klonk door de tent, en Haru en Naruto keken op.
De vrouw zag de ogen van Haru.
'Sharringan...' Mompelde ze.
Kakashi stond achter haar.
'Sakura, kan je kijken of Naruto inwendige wonden heeft?' Vroeg Kakashi.
De vrouw, Sakura, knikte en liep naar Naruto.
'Kom je, Haru?' Vroeg Kakashi en draaide zijn rug naar haar toe.
'Kakashi wacht!' Haru rende achter Kakashi aan. Ze vergat haar Sharringan uit te schakelen.
Kakashi draaide zich om, om te zien waar Haru was.
'Wat?!' Zei hij geschrokken. 'Hoe kan dat?'
'Wat?' Vroeg Haru.
'Sharringan, ben je een Uchiha?'
Haru begon zich te irriteren, omdat Kakashi de tweede was die vroeg of ze een Uchiha was.
'Jep, ik ben een Uchiha'
'Kom mee!' Kakashi pakte Haru bij haar arm en trok haar mee naar binnen.
'Wat is er nou? Er zijn veel Uchiha's hier hoor, dat zei Naruto zelf, dus waarom zo verbaasd?'
'Sasuke Uchiha was de laatste, en jij kan geen kind van hem zijn...' Kakashi kon zijn zin niet afmaken.
'Ik ben zeker geen kind van Sasuke, hij is mijn broer... Ik ben alleen een jaartje jonger' Lachte Haru. Ze liet haar Sharringan verdwijnen. 'Hoe bedoel je : Sasuke was de laatste?'
'Itachi heeft iedereen vermoord'
'Wat! Itachi zou dat nooit doen!' Haru schrok.
'Het was een opdracht van Konoha'
'Wat is er nu gebeurt met hem?'
'Hij was eerst een lid van de Akatsuki, maar Sasuke nam zijn wraak door hem te doden. Sasuke is jou vergeten denk ik, want hij heeft je nooit genoemd.'
'We mochten elkaar niet zo'
Kakashi werd stil, waarschijnlijk dacht hij na.
'Wat deed je bij de Amegakure?'
'Ik ben twee keer weggelopen van de clan, de eerste keer werd ik gepakt... en er gebeurde toen meer... en de tweede keer lukte het.'
'Wat gebeurde er toen? Toen je gepakt werd bedoel ik?' Kakashi bleef door vragen.
Haru maakte de riem los, en deed haar 'jurk' omhoog en liet haar rug zien.
Kakashi's oog werd groot van verbazing.
Het Uchiha logo stond in haar rug!
'Sasuke moest dit toen, om te laten zien dat ik hier hoorde. Hij pakte dus Itachi's kunai en tekende het in mijn rug.'
Kakashi haalde met zijn hand over het litteken, waardoor Haru de bibbers kreeg.
'Dat ik dit niet gezien heb toen ik je wonden verzorgde' Mompelde hij in zichzelf.
'De meeste mensen valt het ook niet op, omdat het gewoon niet opvalt, het is met een speciale jutsu geheeld'
Ze deed haar jurk weer aan en deed de riem er weer omheen.
Met een grote glimlach draaide ze zich om.
'Daarom mochten Sasuke en ik elkaar niet zo'
Ze ging op het kussen bij de tafel zitten. Kakashi kwam bij haar zitten.
Ze praatten nog wat door over Haru's verleden, maar ze gaf niet alles vrij.
Langzamerhand werd het avond.
'Wil je eten?' Vroeg Kakashi.
'Nee, ik heb m'n buik vol van alles wat er gebeurt is'
'Haha, jij ook al' Kakashi glimlachte onder zijn masker.
Haru geeuwde, en de kringen onder haar ogen werden zichtbaar.
'Ga slapen, je heb je rust hard nodig, en je hebt veel meegemaakt vandaag. ' Zei Kakashi.
'Hai~'
Haru liep naar haar bed.
'Eeehm,' Begon Haru. 'Moet ik in deze kleding slapen?'
'Ja, ik slaap ook in kleding, maar niet alles wat ik aan heb, ik zou gewoon je riem af doen, en dan gaan slapen'
Haru deed haar riem af en stapte in haar bed.
'Slaap lekker' Zei Kakashi.
'Slaap lekker voor zometeen' Zei Haru en viel in een diepe slaap.
Kakashi deed zijn bodywarmer uit, en de trui daaronder ook. Een mouwloos shirt, die in verbinding stond met zijn masker, kwam tevoorschijn. Het shirt zat nauwgesloten over zijn spieren heen, waaraan je kon zien dat Kakashi erg sterk was. Zijn voorhoofdbeschermer legde hij op tafel. Verder kleedde hij zich verder uit, tot hij alleen het mouwloze shirt aan had, en nog zijn broek aan had, en klom ook zijn bed in.
Hij bleef nog een tijdje wakker en dacht na.
Hoe zou Haru gereageerd hebben, toen ze me dood aan trof? Kakashi keek naar Haru, die in een zeer korte tijd, in slaap was gevallen.
Wat zou er zijn gebeurt als ik haar niet had mee genomen?


Reacties:


Kyoki
Kyoki zei op 15 dec 2011 - 13:47:
omg dit is soooooo leuk, screw emo duckbutt!!!!!


EnteredDanny
EnteredDanny zei op 23 aug 2011 - 18:25:
Lekker lange chapter!
't gaat al de goede kant op