Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Naruto » Konoha » 12.

Konoha

23 aug 2011 - 18:06

594

2

197



12.

Ik heb hem aangepast ^^

De volgende ochtend werd Kakashi als eerst wakker. Hij liep naar buiten om te zien of iemand wist hoe laat het was. Hij zag een aantal vrienden van Naruto: Sakura, Kiba, Sai, Neji, Tenten, en nog meer.
'Ohayo, Kakashi-Sensei!' Zei Sakura opgewekt.
'Ohayo, Sakura' Antwoorde Kakashi. 'Weet jij toevallig hoe laat het is?'
'Eeeeeeeehm, volgens mij is het rond 11 uur' Zei ze.
'Waar verblijft Tsunade-Sama?'
Sakura keek naar de grond.
'Sakura, waar verblijft Tsunade-Sama?' Vroeg Kakashi met een soort drang in zijn stem.
'Ze ligt in coma'
'Hm...' Kakahi liep naar een van de 'zusterposten' om wat te eten voor hem en voor Haru te halen. De zusterpost was niet erg ver, maar ook niet dichtbij. Hij had ook gelijk een voorraadje mee genomen, voor in het kleine koelkastje dat er stond.
Toen Kakashi weer de bij de tent was, waren de vrienden van Naruto weg, maar Kakashi maakte zich hier niet druk om. Toen hij in de tent kwam, liet hij de boodschappen vallen, Haru was weg!
'Kuchiyose no jutsu!' Zei Kakashi en Pakkun kwam tevoorschijn.
Kakashi liet Pakkun aan het kussen van Haru ruiken, om haar weer te vinden.
Pakkun pikte het geurtje al snel op en rende de tent uit, met Kakashi op de voet gevolgd.
Ze renden door de stadspoort, het bos in.
'Is haar geur nog duidelijk?' Vroeg Kakashi toen ze verder en verder het bos in gingen.
'Ja, waarschijnlijk heeft ze ook nog iets van jou bij je, want jouw geur komt er ook in voor' Antwoorde Pakkun.
'Hoever is ze hier vandaan? Staat ze stil of is ze aan het bewegen?'
'Ze is niet ver van hier, ze beweegt ook niet, maar ze kan waarschijnlijk ongelofelijk snel bewegen, voor een gewoon meisje'
Ze begonnen sneller te rennen.
'Ze is weer aan het rennen!' Zei Pakkun ineens 'Ze is extreem dichtbij, als je je pas versnelt, heb je mij niet meer nodig' Pakkun verdween.
Haru.... Wat doe je?
Kakashi zag een flits langs hem heen schieten, in de kleur blauw, precies de kleur blauw van het shirt dat hij haar gaf.
'Haru!' Schreeuwde Kakashi.
Haru stond op een dikke tak van een boom, en Kakashi sprong op een tak in de boom naast die van haar.
'Wat doe je?'
Ze keek weg van Kakashi. 'Ik moét dit doen'
'Wat moet je doen?!'
'Tch...' Haru deed haar ogen dicht en beet op haar lip. Ze sprintte verder.
'HARU!' Schreeuwde Kakashi.
'Hou me niet tegen!' Was Haru's reactie hierop.
Kakashi haalde Haru al snel in, en pakte haar bij haar schouder en rukte haar om.
Dit is Haru niet!
Snel pakte Kakashi een kunai, en stak Haru er mee.
Poef!
Een van Orochimaru's volgers kwam tevoorschijn.
Een gevecht begon, en zoals gewoonlijk was Kakashi aan de winnende hand.

Toen Kakashi de man overmeesterde en hem op de grond werkte, hield hij een kunai bij zijn nek. 'Waar is Haru?'
De man hief een lach op. 'Niets of niemand krijgt wat informatie uit me'
Het geluid van spattend bloed klonk, en de man leefde niet meer.
Later merkte Kakashi dat de man de kleding van Haru gedeeltelijk gescheurd had, en tussen zijn riem had gedaan.
'Kuchiyose no Jutsu!'
Pakkun verscheen weer.
'Pakkun, het was een valsstrik, kan je Haru nog ruiken?' Vroeg Kakashi
'Ja, maar haar geur is niet zo sterk'
'Denk je dat we er komen voor ze bij Orochimaru is?'
'Als we snel zijn, ja'
Kakashi sprintte achter Pakkun aan.
Een kilometer verderop zagen ze een paar volgers van Orochimaru, die een pauze namen, en tegen een boom zat Haru, met haar handen op haar rug vastgebonden. Ook haar enkels waren vastgebonden. Haar hoofd bungelde naar beneden, wat het teken is dat ze niet bij bewustzijn is.
Kakashi deed zijn voorhoofd beschermer omhoog, en zijn Sharingan werd zichtbaar.


Reacties:


Kyoki
Kyoki zei op 15 dec 2011 - 13:51:
hij is ssoooooooooooooo awsum



EnteredDanny
EnteredDanny zei op 23 aug 2011 - 18:35:
Dat kleine gevecht tussen Kakashi en Orochimaru's volgeling was zo te zien erg onbelangrijk, maar probeer dat toch een klein beetje te beschrijven. Schrijf bijv. dat Kakashi in een salto over de volgeling heen springt, en hem van achter in een wurghouding legt ofz. Zo besteed je niet al te veel tijd aan een onbelangrijk stuk, maar zo maak je het wel spannender! Het vereist een beetje creativiteit, maar voor de kritieken moet je dat natuurlijk wel over hebben, of niet?

Voor de rest is het keurig!