Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » De Kronieken van Narnia » De Magische Ringen » Dat bevalt me niet

De Magische Ringen

14 feb 2009 - 16:03

223

1

335



Dat bevalt me niet

Terwijl de heks wat zat te roezemoezen met de dwerg leunde ik voorover naar Ellen. Op een fluistertoon begon ik ook met haar te roezemoezen 'Weet je Ellen, ik denk dat zij die heks is waar Polly het over had. Wat ze ook van plan is, het bevalt me niet. We moeten Tumnus zijn raad opvolgen en gaan naar die struik'. 'Ja ik denk ook maar eens dat we moeten vertrekken, wat doen we met die jongen?' fluisterde ze terug. 'Die zal het wel naar zijn zin hebben hier' zei ik terug. Ongemerkt klommen we uit de slee en kropen over de sneeuw zodat het knerpen niet te luid werd. We gingen de struik in waar het meisje daarjuist in weg gegaan was. Dan merkten we op dat de jongen ons achterna gekomen was. 'Zijn jullie gek? Ze kon jullie in steen verandert hebben! De volgende keer neem ik mijn broer en zussen mee hoor! Ze heeft me kilo's Turks fruit beloofd als ik hen meebracht!' zei hij dromerig. Maar ik en Ellen liepen gewoon verder de struik in, maar na een tijd voelde we geen natte bladeren meer maar zachte jassen. De jongen was hier blijkbaar al geweest en probeerde de ingang van de jassenhoop wat te sluiten met takken, wij gingen gewoon verder. Uiteindelijk voelde Ellen die voorop liep een deurknop.


Reacties:


SpamTijger
SpamTijger zei op 14 feb 2009 - 16:05:
Jeeehh
Liebe es <3

En logish dat je een deurknop voelt