Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » De Bende Van De Bokkenrijders...Met Een Meisje Uit De 21e Eeuw?! #Intro » De Bende van De Bokkenrijders...Met Een Meisje Uit De 21e Eeuw?! |#4 Dus dit is waar? |

De Bende Van De Bokkenrijders...Met Een Meisje Uit De 21e Eeuw?! #Intro

14 feb 2009 - 17:41

174

1

233



De Bende van De Bokkenrijders...Met Een Meisje Uit De 21e Eeuw?! |#4 Dus dit is waar? |

Hey! Ze komen er nu achter dat je altijd al de waarheid hebt gesproken! xx DracoLover

"Denk je nou echt dat ik dit allemaal verzonnen zou kunnen hebben?" "Nou, als je een rijke fantasie hebt." "Ja, die heb ik. Maar hoe zou ik al die kennis kunnen verzamelen? Op twaalf-jarige leeftijd?" "Hoe moet ik dat nou weten?" Vraagt Driek verontwaardigd. "Je was toch zo wijs?" "Genoeg! Linda, ik ga je wat vragen stellen waar alleen mensen die gestudeerd hebben antwoord op kunnen geven." Zegt de dokter. "Ik vind het best." Jullie lopen naar een boom en gaan eronder zitten. "Oké, wat krijg ik? Wat vergelijkingen, woordraadsels? Menselijke anatomie?" "Nee, ik ga je wat simpels vragen." "Wat dan? Ik wacht." "Hoe kun je een longontsteking herkennen?" Je denkt even na. Oké Linda, hier heb je vorige week nog een S.O over gehad! "Uhm...veel hoesten, snel buiten adem. Koorts en veel pijn bij ademen." De dokter kijkt je ernstig aan. "Correct." Ik draaide naar Driek en wees naar hem. "Ik zei het je toch! Ik loog niet! Dus nu moet je me helpen!" "Nee! Dit is onmogelijk! Het kan niet!" "Nou,toch wel!"


Reacties:


DracoLover zei op 9 maart 2009 - 22:12:
Is d´r überhaupt iemand die dit leest?

Ach, ja who cares!
Ga gewoon lekker door met
since I (L) that!

ByBye!
<--that's my cat! <--and that's my other cat! she's a little devil

See ya! XD