Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Killerpilze » De weg naar geluk - Killerpilze - » De weg naar geluk - killerpilze -

De weg naar geluk - Killerpilze -

3 okt 2008 - 17:56

2855

0

351



De weg naar geluk - killerpilze -

Jo POV;

Je hebt zin om uit te gaan vanavond, dus je roept Natasja ff. 'Liefjeee, kom eens..' roep je schattig. Ze komt er gelijk aangelopen. 'whazzuup?' zegt ze lachend. 'ga je vanavond mee uit? anders ga ik alleen met de jongens, die gaan zeker mee' 'ik ga wel mee hoor ^^' zegt ze lachend. Je trekt haar op schoot en begint haar te kussen, terwijl je je hand op haar kont legt. ze slaat gelijk haar armen om je nek en kust terug. Je ziet vanuit je ooghoeken dat Fabi binnen komt, en je sopt mmet haar te kussen. 'sorry..' zegt hij zachtjes, 'ik wou jullie niet storen..' hij laat zijn hoofd hangen, en wilt terug naar buiten lopen.



Fabi POV;

'wacht even Faab!' hoor je Natasja roepen, terwijl je naar buiten loopt. je loopt terug en gaat op een stoel zitten. 'wat is er?' vraag je stil. 'ik kan beter vragen wat er met jou is!' zegt ze gelijk. Je ziet dat ze naar Jo gebaart dat hij even weg moet gaan. Hij kijkt je waarschuwend aan, en je weet wat dat betekend.. 'nou.. eh.. ik..' begin je te stotteren. Waarom stotter je? je stottert nooit normaalgezien! Verdomme.. 'Nou, niks.' zeg je zachtjes. ze kijkt je doordringend aan dan. Je hebt zin om het uit te schreeuwen, om te zeggen dat je van haar houdt, maar wat als jo het dan hoort..? 'mag ik het ook in gebaren laten zien?' vraag je glimlachend. ze knikt. Je pakt haar hoofd in je handen en streelt zachtjes haar wang, je kust haar, en ze kust een beetje terug. Na een tijdje duwt ze je weg.. 'sorry.. ik kan dit niet.. dit is oneerlijk tegenover Jo.. en ik.. ik hou van hem.. Gewoon vrienden?' vraagt ze. Je knikt en bent blij dat je het kon vertellen.



Mäx POV;

Je wilt naar de keuken lopen, om iets te drinken te pakken, maar je ziet dat Fabi zachtjes Natasja vast pakt en begint te kussen. Omg,denk je, dan hoor je wat ze zegt en loop je naar binnen. Fabi kijkt je bang aan, en Natasja glimlacht. 'ik zag niks!' zeg je lachend 'en al zag ik het, ik houd mijn mond!'

- Tijdsprong, het is nu avond, jullie vertrekken naar de discotheek-



Jo POV;

Jij, ^Mäx en Fabi staan te wachten aan de voordeur om te vertrekken. Dan komt Natasja éí­ndelijk beneden, en je vind dat ze er prachtig uitziet. 'waaw, je bent zo nóg lekkerder!' zeg je lachend. 'slijmbal' antwoord ze gelijk. Je ziet Fabi ook naar haar kijken, en kijkt hem kwaad aan. 'ze is van mij' sis je zachtjes tegen hem. 'kom we gaan!' roept Mäx, en jullie vertrekken naar de discotheeek. Eenmaal daar willen jullie binnengelaten, maar Fabi word tegengehouden. 'identiteitsbewijs.' zegt de "uitsmijter" nors. 'heb ik niet bij.' hoor je Fabi zeggen. je begint te lachen. 'hij komt er niet in!' zeg je tegen Natasja. 'wacht maar, tegen mijn vrouwelijke charmes kan die vent niet op!' antwoord ze.



Fabi POV;

je ziet dat Natasja er aan komt gelopen. 'is er een probleem?' vraagt ze aan de man bij de deur. 'ja, deze jongen heeft zijn identiteitsbewijs niet bij, dus hij komt er niet in!' 'hij hoort bij mij.. ' hoor je haar zachtjes zeggen, en je ziet hoe ze haar topje een beetje naar beneden trekt, zodat ze een dieper décollete heeft. ze draait zijn stropdas om haar vinger en fluisterd in zijn oor; 'komt hij er nu wel in?' 'ja hoor, mevrouw!' zegt de uitsmijter gelijk, en je ziet dat hij een stijve heeft gekregen Snel loop je naar binnen en schiet in de lach. Je verteld het aan Jo en mäx en je ziet Jo een beetje jaloers kijken, terwijl mäx lachend zegt dat ze dat bij hem ook mag doen.



Natasja POV;

Je bent wat aan het dansen en loopt naar Fabi toe. (Ga je mee dansen!?' Roep je boven de muziek uit. 'moet jij niet naar Jo?!' vraagt hij dan. 'Nee! die heeft het druk genoeg!' je wijst naar Jo, die met een hele groep meisjes staat te flirten. Je trekt Fabi mee de dansvloer op, en jullie liggen helemaal in een deuk. dan begint er een langzamer nummer, en Fabi pakt je middel vast, terwijl jij je handen om zijn nek heen slaat. hij trekt je steeds dichter tegen zich aan, maar dat vind je niet erg. je begint te lachen als hij voorzichtig zijn handen op je kont legt, maar je schrikt je dood als je ineens de stem van Jo achter je hoort. 'Ik neem het wel van je over, Faab!' zegt hij. Je knipoogt nog naar Fabi, maar je Slowt verder met Jo.



Jo POV;

'zag ik daar nou zijn handen op je kont, daarnet?' vraag je aan Natasja. 'Ja, jaloers?' zegt ze lachend. je trekt haar dichter tegen je aan en antwoord niet. Na een tijdje is het langzame liedje afgelopen, en blijf jij verder dansen, terwijl Natasja naar de bar loopt, waar Mäx zit.



Natasja POV;

'Heee, maximini!' zeg je lachend. 'Hi sexy' lacht hij terug. Je besteld een Breezer en drinkt die op, dan bestel je 2 Pasoa's, 1 voor jou, en 1 voor Mäx. Na een tijdje zijn jullie behoorlijk bezopen.. Jullie weten niet wat jullie doen, en je kust hem. daarna besluiten jullie naar huis te gaan, en lopen hand in hand naar buiten, zonder iets tegen Fabi of Jo te zeggen. (Ze zijn Zat he )



Fabi POV;

Je ziet dat Natasja en Mäx behoorlijk dronken zijn, en staart ze bezorgd na. Achja, het komt wel goed.



Mäx POV;

Als jullie thuis zijn, trek je haar mee naar je kamer en begint haar te kussen. je duwt haar op bed en trekt haar shirt uit, terwijl ze het jouwe ook uittrekt.ze prutst aan je broek, en je bent ondertussen behoorlijk geil geworden x] een tijdje later zit je al in haar enz [ik heb eigenlijk geen zin in details JEWEETWEL WAT ER GEBEUURT.]



Jo POV;

Je ziet Natasja nergens meer en Mäx ook niet, en je loopt naar Fabi. 'waar zijn Natasj en Mäxii?' vraag je. 'ik denk thuis, ze waren nogal dronken' Je knikt en maakt je een beetje zorgen. ach! waarom? ze zijn te vertrouwen! jullie dansen nog wat, en om 3u gaan jullie naar huis. eenmaal thuis vind je Natasja nergens, en dan ga je bij Mäx in de kamer kijken.. Je ziet dat ze allebei vredig liggen te slapen, en je laat ze maar liggen.





-Tijdsprong; VOLGENDE MORGEEN.-



Natasja POV;

Je word wakker met lichte hoofdpijn, en kijkt opzij. Daar zie je Mäx liggen. ineens weet je weer wat er gisteravond is gebeurd. OMG, wat heb je gedaan? je schud Mäx haastig wakker en begint te huilen. 'ik heb Jo bedrogen! Omg.. ik ben een stomme hoer!' roep je. Mäx troost je wat, en zegt dat het niet je schuld is. 'ga je het hem vertellen?' vraagt hij zachtjes. Je knikt en gaat je douchen en aankleden. Daarna loop je naar beneden, en je ziet Jo aan tafel zitten.. 'goeiemorgen liefje, lekker geslapen?' vraagt hij. Je knikt en geeft hem een kus. 'zal ik een broodje voor je maken?' vraagt hij lief. Omg, hoe kon je hem zoiets aandoen? hij is zo lief.. 'nee.. hoeft niet..' zeg je zachtjes. Je voelt je ineens heel slecht, en dik, je besluit om vandaag niks meer te eten. Jo kijkt je bezorgd aan. 'moet je echt niks?' Je schud je hoofd weer. 'Jo.. kan ik je even spreken..? alleen.' je werpt een blik op Fabi die ook in de keuken zit. 'tuurlijk' zegt hij glimlachend. Jullie lopen naar de gang. 'eh.. ik weet niet hoe ik het moet vertellen.. je haat me waarschijnlijk als ik het heb verteld..' zeg je zachtjes. 'vertel het maar, ik zal niet kwaad worden..' Je begint te vertellen wat er is gebeurd. 'ik kon er niks aan doen.. ik was dronken, en Mäx ook.. ik voel me zo'n hoer!' Je krijgt tranen in je ogen.



Jo POV;

Hoorde je dat nu goed? was ze met Mäx naar bed geweest? een moment lang kun je niks zeggen of doen. dan verschijnen er tranen in je ogen, en je vraagt je af hoe ze zoiets kon doen. Mäx. Het was vast Mäx! hij zei wel dat hij dronken was, maar was hij dat ook?, denk je. 'ik moet even alleen zijn..' zeg je, en je stormt naar boven. je gooit de badkamerdeur open en ziet Mäx in boxer staan. 'jij vuile flikker! ik vertrouwde je! ik dacht dat je mijn vriend was! je bent verdomme met mí­jn vriendin naar bed geweest!' roep je kwaad. 'we waren dronken! we konden er niks aan doen, jo!' antwoord hij gelijk. Je geeft hem een klap en je ziet hoe hij aan zijn neus voelt, die begint te bloeden.., daarna geef je hem een stamp in zijn maag. je weet niet meer wat je doet, maar je blijft hem maar slaan, net zoals toen bij Fabi...



Natasja POV;

Je voelt de tranen over je wangen lopen en gaat terug naar de keuken. 'wat is er?' vraagt Fabi bezorgd, en hij slaat gelijk een arm om je heen. je verteld heel het verhaal en hoort ineens geroep van boven komen. 'OhMygod.. Jo vermoordt Mäx! hij vermoordt hem nog!' zeg je zachtjes. Jullie lopen samen naar boven, en zien Mäx op de grond liggen, terwijl hij Jo van zich af probeert te duwen. Fabi trekt Jo Ruw van Mäx af enpakt zijn armen vast, zodat hij niet meer kan slaan. Je rent naar Mäx en helpt hem recht.



Mäx POV;

Je bibbert helemaal van de pijn. 'Als je nog 1 keer met je poten aan haar zit vermoordt ik je!' roept Jo kwaad tegen je. 'Doe normaal! ik kon er niks aan doen! Natasja ook niet!ben je helemaal gestoord?! Je moet echt naar een Psychiater voor die woede-aanvallen van je!' roep je terug. Je ziet dat Fabi hem nog steeds tegen moet houden, zodathij niet weer begint te slaan enzo.. Je voelt Natasja's hand op je schouder en kijkt haar aan. ' Nu kies je nog zijn kant ook!?' roept Jo gelijk naar Natasja, 'Fijn hoor! om te weten dat er iemand van je houdt!' Je voelt de sarcasme in zijn woorden. Natasja loopt naar hem toe en gaat voor hem staan. 'weet je hoe ik me voel? ik voel me slecht, om wat ik je heb aangedaan, ik voel me stom, dik, en ik voel me een...' 'een hoer?', maakt Jo haar zin af. 'zo moet je je niet voelen, dat ben je gewoon!' laat hij er op volgen. Je ziet haar weglopen en kijkt Jo kwaad aan.

MäxPOV;

'Loser! kijk nu wat je doet! ze houd van je, en wat doe jij? roepen dat ze een hoer is! Je weet niet hoeveel je haar kwetst..' zeg je tegen Jo terwijl je in zijn ogen kijkt. 'Fabi, laat me los..' zegt hij zachtjes, en als hij los is gaat hij op de badrand zitten. 'hoe zou jij het vinden als je beste vriend met je vriendin had geneukt..?' zegt hij zachtjes, en je hebt wel medelijden met hem.. 'Jo, ik wou het niet, zij wou het niet..' antwoord je. je loopt naar hem toe en geeft hem een schouderklopje. 'ik.. ik ga even praten met Natasja, denk ik..'zegt Jo en hij kijkt naar jullie ók?' 'is goed' zeg je glimlachend. als hij wegloopt zeg je tegen Fabi; 'Man, die slaat hard..' jullie schieten allebei in de lach. 'was ze goed?' vraagt Fabi ineens. Je kijkt hem aan met 1 opgetrokken wenkbrauw. 'njaa.. eigenljk wel..' grinnik je.



Jo POV;

Fuck.. je vind haar nergens.. je had mss oook maar iets voorzichtiger moeten zijn in je woordkeus..Ineens denk je aan de plek waar je haar toen had gevonden, toen ze ruzie had met Fabi.. het was jullie plekje geworden, en altijd als iemand van jullie 2 even alleen wilde zijn, ging je daar naartoe. snel pak je je fiets en rijd weg. De stad uit, langs de velden, velden en nog eens velden, tot bij de rand van het bos. Eenmaal daarspring je over de prikkeldraad heen, en ren je langs de bosrand verder, tot je bij de grote treurwilg bent. Daar zie je haar zitten.. hoofd tussen haar knieen, terwijl de tranen over haar gezicht lopen. ze kijkt je aan en zegt; 'ik heb het verpest.. ik heb het allemaal verpest..' 'Natasja.. ik.. ik vind het vreselijk dat je.. wat er tussen jou en Mäx is gebeurd.. maar.. Ik hou van je..' zeg je zachtjes. Je kijkt in haar ogen en begint haar te kussen. je voelt haar terug kussen en slaat je armen om haar heen..



Fabi POV;

Je loopt naar de keuken en haalt een cola voor jou en Mäx. 'zeg, was je echt dronken, of deed je alsof?' vraag je nieuwsgierig. 'ik was echt dronken! wat denk je wel niet!' antwoord hij gelijk. 'zullen we een weddenschap afsluiten?' vraag je dan, met pretlichtjes in je ogen. Je verteldt dat degene die Natasja het eerst kust waar Jo bij is, of dat Jo het ziet, 50 euro van de ander krijgt. 'akkoord.' zegt Mäx.

Natasja POV;

Samen met Jo fiets je weer naar huis, maar jullie praten niet meer over het 'voorval' met Mäx. Als jullie terug thuis zijn is het al middag.' zal ik pannekoeken voor jullie bakken?' vraag je als ze alledrie honger beginnen te krijgen. 'lekker! de liefde van de man gaat door de maag!' antwoord Jo. ze lusten alledrie 5 pannekoeken, zeggen ze, dus je bakt er 15. ze beginnen alledrie te schrokken en je schiet in de lach. 'moet jij niks eten schatje?' vraagt Jo met zijn mond vol. 'nee hoor' zeg je glimlachend. Je wilt niet dikker worden.. 'ik heb niet zo'n honger. 'ok' zegt Jo weer terwijl hij zijn schouders ophaalt, en verder eet. Je ziet Fabi bezorgd naar je kijken, en je kijkt snel de andere kant op. Je bent vergeleken met vorige maand al 6 kilo afgevallen, dus je weegt nu 49 kg. Je wilt 40 kilo wegen. Je weet niet hoe het komt, maar die dwanggedachte blijft maar..



Fabi POV;

Onderzoekend kijk je naar Natasja, en haar lichaam. ze was al slank, maar nu is ze echt mager geworden.. Je bent van plan om straks te vragen hoeveel ze weegt.. dadelijk heeft ze nog Anorexia ofzo! Na je 4de pannekoek schuif je je bord naar Natasja toe. 'hier, eet jij maar wat, je word veel te mager'zeg je glimlachend. Ze schud haar hoofd. 'ik heb geen honger!' antwoord ze. 'Natasja.. je.. je word echt te mager, eet gewoon wat, anders krijg je nog anorexia!' zegt Mäx nu ook. Je ziet hoe ze langzaam kleine hapjes eet, en hoe Jo nu ook bezorgd kijkt. Als ze de pannekoek op heeft schuift ze haar bord weg en kijkt je aan. 'Nu blij? Nu word ik weer dik, en dan wilt Jo me misschien niet meer en.. en...' Je ziet hoe ze op wil staan van tafel, en hoe Jo haar tegenhoud en zegt; 'Natasja, je bent mager, té mager.. en al zou je dik zijn, dan zou ik je nog mooi vinden..' Ze trekt zich los en zegt dat ze even alleen wil zijn, waarna ze de trap oploopt. 'Jo.. het gaat niet goed met haar, ben ik bang' zeg je tegen je broer. 'ah, het komt wel goed, vandaag wil ze mager zijn, en morgen weer dikker.' zegt hij, alsof het hem niks kan schelen. Je kijkt Mäx aan, en je ziet dat hij zich ook zorgen maakt.



Natasja POV;

Je rent naar boven en voelt de tranen over je wangen lopen. Begrijpen ze dan niet dat je je dik voelt? slecht voelt? het geveol hebt dat je niks waard bent? Dat eten móét er terug uit.. Je gaat de badkamer binnen en begint te braken in de wc. dat is eruit.. snel spoel je door en poets je je tanden..



Tegelijkertijd;

Jo POV;

Ach er zal wel niks zijn, je begint de tafel af te ruimen en zet alles in de vaatwasser. 'Ach, jongens, blaas eens niet alles zo op, ze let gewoon op haar lijn, dat doen alle meisjes toch!' zeg je tegen Fabi en Mäx. 'Vorige maand woog ze 55 kg, ik weet niet hoeveel ze nu weegt, maar ik denk veel te weinig..' zegt Fabi zachtjes,'Ik ga haar vragen hoeveel ze weegt.' laat hij er vastbesloten op volgen en loopt naar boven.



Fabi POV;

Je hoort haar nog net braken, en de wc doorspoelen. Na een paar minuten loop je naar binnen en kijkt haar aan. 'Stond je hier al lang?' vraagt ze geschrokken. 'lang genoeg om te weten dat het niet goed met je gaat. hoeveel weeg je?' vraag je aan haar. 'ik denk 54 ofzo..' antwoord ze zachtjes, maar aan haar blik zie je dat ze liegt. 'ga op de weegschaal staan.' 'nee.' 'Natasja! Ga op die weegschaal staan. ik maak me zorgen om je!' roep je wanhopig. Je ziet dat ze weg wil lopen, maar je houd haar tegen en zet haar op de weegschaal. 48.5 kg. 'Laat me los, Fabi!' schreeuwt ze, terwijl ze zich lostrekt. Je houd haar weer tegen en houd haar stevig vast. Je streelt over haar rug en haar, terwijl ze in snikken uitbarst. 'vertel dit alsjeblieft niet tegen Jo.. en ook niet tegen Mäx..'zegt ze zachtjes. 'beloofd..'


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.