Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Naruto » Konoha » 13.

Konoha

23 okt 2011 - 23:45

501

3

211



13.

Na een lang, zwaar gevecht, won Kakashi van alle volgers. Hij pakte Haru op, en legde haar over zijn schouder. Hij maakte haar nog niet los, want als ze weer terug bij bewustzijn zou komen, zou dit alleen maar moeilijker tillen.

Net voor de poort van Konoha, voelde Kakashi beweging van Haru komen.
'Laat... Me... Gaan... Idioot!' Zei ze, waarschijnlijk was ze uitgeput.
'Haru,' Sprak Kakashi rustig, en voelde de bewegingen van Haru minder worden. 'Ik ben het, maak je geen zorgen'
'Ka... Ka... Shi?'
'Ja'
'Oh...' Haar stem stierf weer weg.
Eenmaal weer bij de tent aangekomen, legde Kakashi Haru op haar bed, en maakte de touwen om haar polsen en enkels los.
Ze zweette helemaal, en had een rood/rose blos over haar wangen.
Kakashi legde zijn hand over haar voorhoofd, en voelde dat ze koorts had.
'Kage bushin no Justu!' Kakashi maakte een kloon van zichzelf. 'Haal Sakura!' Beval de echte Kakashi en de kloon rende de tent uit.
Kakashi wendde zich weer tot Haru, ze zat onder de schrammen, en op haar wang was wat opgedroogd bloed. Kakashi haalde wat haar uit Haru's gezicht en zag dat er een wond op de zijkand van haar hoofd.

'Kakashi-Sensei!' Sprak Sakura en rende de tent in. Ze ging naast Kakashi zitten, en legde haar handen op Haru's voorhoofd, en groene chakra kwam tevoorschijn.
'Het is geen gevaarlijke koorts, ze is alleen kougevat. Houd haar warm in de dekens, en het komt wel goed. Als ze t koud krijgt, moeten er dekens bij'
Sakura bekeek de wonden nog een keer voor de zekerheid.
'red je het vanavond, Kakashi-Sensei?'
'Ja, ik denk het wel, Sakura, ik maak me alleen zorgen'
Sakura stond op. 'Dat is begrijpelijk, sensei'
'Hoezo is het begrijpelijk?' Kakashi keek haar verbaast aan.
'Op de manier dat je haar aankijkt' glimlachte Sakura. 'jullie zijn voor elkaar bestemd, ik weet het zeker!' Ze liep de tent uit.
Voor elkaar bestemd? Maar ik ben wel wat ouder dan Haru...
'Ka...Ka...Shi... K...Koud' Haru trilde helemaal. Kakashi pakte zijn deken van zijn bed en legde het over haar neer. Na een tijdje bleef ze nogsteeds trillen, en Kakashi kon geen extra dekens halen.
'Haru, trek je jurk-ding uit' zei Kakashi voorzichtig. 'Ik weet een meest effectieve manier om je op te warmen.
Haru trok trillend, met hulp van Kakashi haar jurk uit. En Kakashi trok zijn bodywarmer en trui uit zodat zijn bovenlichaam naakt was en ging bij Haru in bed liggen. Haru voelde zijn lichaamswarmte en kroop tegen hem aan. Ze lagen allebij op hun zij, met hun hoofden naar elkaar toe.
'Kakashi,' Haru sprak nu zonder te stotteren, maar nog wel zwak. 'Je bent warm, heerlijk warm'. Een zwakke glimlach kwam op haar gezicht. Ze opende haar ogen en keek recht in Kakashi's oog.
'Haru...' mompelde hij zacht zodat Haru het net niet kon horen.
Haru deed haar ogen dicht. Ze viel in slaap.
Kakashi bleef voor een lange tijd wakker, het was ondertussen al nacht.
'Aishi-teru.... Kaka-shi ' mompelde Haru in haar slaap.
'Aishiteru, Haru' antwoorde Kakashi hierop en gaf haar een snelle kus en viel ook in slaap.


Reacties:


Kyoki
Kyoki zei op 15 dec 2011 - 13:52:
dit is soooooooooooooooooooooo kawaii


BornThisWay
BornThisWay zei op 11 nov 2011 - 7:48:
Nog even en het wordt een stelletje Hoe oud is Haru eigenlijk?


bonita105
bonita105 zei op 24 okt 2011 - 7:40:
ahwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
super lief
snel verder jij