Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » De Kronieken van Narnia » De Magische Ringen » Het bevershuisje

De Magische Ringen

15 feb 2009 - 0:36

241

3

351



Het bevershuisje

'Kom maar binnen, jullie hebben het vast kou!' zei een beversvrouwtje. We volgden haar raad op en kwamen naar binnen, we legden onze jassen op van die kleine krukjes. 'Had je niet kunnen zeggen dat er bezoek langs kwam?' fluisterde het beversvrouwtje in de oren van haar man. 'Precies of ik wist dat' fluisterde hij terug. 'Edmund is weg!' zei Lucy paniekerig. 'Ik weet waarom, we waren er bij, hij was graag koning geworden van Narnia denk ik. En had graag veel meer Turks fruit gehad. We hadden het moeten weten, hij is het gaan verraden' zei Ellen, teleurgesteld omdat Edmund hun allemaal verraden had. 'We hebben geen tijd om te zoeken, we moeten naar de Stenen Tafel voor dat de heks ons de pas afsnijd' antwoordde Tumnus. Het beversvrouwtje zette 8 kopjes thee op de tafel. 'Ik heb snel even thee gemaakt, van verse hazelnoten en bosbessen' zei ze. iedereen dronk het kopje uit. Het beversmannetje en Tumnus legden uit aan de kinderen wie Aslan en Jadis waren, hoe dat de winter ontstaan was en wat de voorspelling was. Ze waren verbaasd dat we het niet wisten, maar anderzijds kwamen we niet uit Narnia. 'Ik denk dat ze op komst zijn' zei Peter plots. 'Verdraaid! Je hebt gelijk!' zei het beversmannetje en mompelde wat. Hij ging naar de andere kant van het hol en schuifde een zetel weg, daar verscheen een hol. 'We moeten er door denk ik' zei Ellen.


Reacties:


Emerald
Emerald zei op 15 feb 2009 - 9:41:
Yeah een hol .. altijd leuk hea


SpamTijger
SpamTijger zei op 15 feb 2009 - 0:38:
Yeehh,
Snel meer Aslan


Emerald
Emerald zei op 14 feb 2009 - 20:25:
Wdoeoe dat was snel voorbij