Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » De Ring. » De Ring. - 3 -

De Ring.

14 feb 2009 - 20:49

244

12

551



De Ring. - 3 -

Dankjulliewel voor de reacties :D Het gaat hier echt snel, binnen ca. 30 uur heeft iedereen die reageerde op 1 ook op 2 gereageert en zelf meer mensen :D Echt super, daar hou ik van ;)

*De dag erna op school.*

Ik hoor mensen praten, want ik zit alleen en verveel me. ‘Zelfs Tom zegt dat Bill zich aanstelt!’ ‘Ja, maar Tom wil gewoon rocken en dat kan nu dus niet.’ Ik neem nog een hap van mijn broodje puur. Ik vraag me het nu echt af, zelfs mensen waar ik niet van weet dat ze fan zijn van tokio hotel, hebben het er over. Wat is er gaande rond die band?
Ow *** nog 2 minuten voor de les begint! Snel ren ik de trap op.

*Thuis op de radio*
‘De zanger Bill Kaulitz van Tokio Hotel heeft 2 dagen geleden het concert in Parijs afgezegd. Hij wilde niet zingen omdat hij iets kwijt iwas. Hij heeft al het personeel laten zoeken maar het voorwerp of wat het ook is, is nog steeds niet gevonden. Vermoedelijk gaat het om een ring.’ Welke ring is nu zo belangrijk dat er zelfs een concert voor word afgezegd? Wacht eens! Er begint een belletje bij me te rinkelen.

-Bill Kaulitz is zijn ring kwijt.

-Ik heb een ring gevonden.

-Een zwarte ring.

-Bill houd van zwart.

Even checken. Ik loop naar de computer en klik google aan. Bill Kaulitz. Afbeeldingen. En ja hoor, duizende plaatjes van de beroemde zanger verschijnen in beeld. Ik zoek naar een plaatje van Bill waar zijn ringen duidelijk te zien zijn. Ring, Ring, Ring. ‘Schat! Kom je eten!!!’ ‘Ja, Mam!’ Ik laat het internet op staan en loop naar beneden.


Reacties:

1 2 3

Juliette
Juliette zei op 19 dec 2009 - 15:35:
Leuk<3


KIKAxSLET
KIKAxSLET zei op 14 juni 2009 - 14:23:
Ik wil vervolg! ><


Whipple
Whipple zei op 14 juni 2009 - 12:26:
snel verder!^^
zz


ParaSiempre
ParaSiempre zei op 4 mei 2009 - 14:15:
Heujj
Heel heel heel erg leuk verhaal.
Wil je het me laten weten als je verder bent??
-xxx- P-S


Sweetlady
Sweetlady zei op 28 feb 2009 - 10:44:
verder verder