Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » The Bachelor » Part 5

The Bachelor

25 aug 2011 - 19:25

3367

2

264



Part 5

Het is nog vroeg als Austin op zijn zij naar haar ligt te kijken. Ava ligt met haar gezicht naar hem toe, ook op haar zij, met haar handen samen voor haar borst. Het laken ligt over hen heen, maar toch kan hij de vormen van haar lichaam duidelijk zien. Hij kijkt hoe haar wimpers op haar wangen rusten, hoe haar borst zacht op en neer deinst van het ademen en hoe haar lichtjes geopende lippen nog altijd wat gezwollen zijn van het vele kussen. Een intens beschermend gevoel komt in hem op. Alsof hij haar voor altijd zou willen behoeden voor de slechte dingen in het leven. Voorzichtig steekt hij zijn hand uit om over haar wang te kunnen strelen. Ze beweegt even, waardoor het laken van haar schouder glijdt en haar roomblanke huid zichtbaar wordt. Austin slikt, omdat hij het verlangen naar haar alweer voelt opborrelen. Nog nooit in zijn hele leven heeft hij zich zo volledig één met iemand gevoeld. En nog nooit is hij echt doodsbenauwd geweest om iemand te verliezen. Ja, hij is inderdaad verliefd op haar en nog niet eens zo’n klein beetje. Zijn hart lijkt uit zijn borstkas te springen als hij aan haar denkt. In de verte hoort hij een stemmetje zeggen dat het zelfs veel meer is dan een gewone verliefdheid. In gedachten ziet hij hen al samen voor de rest van zijn leven. Het idee om kinderen te hebben en te trouwen leek altijd zo ver weg, maar nu met Ava is het voor het eerst dat die gedachte hem bevalt. Het is beangstigend. Austin weet nu al dat hij verloren gaat zijn als ze hem ooit moest afwijzen.
Teder streelt hij haar verder over haar wang met zijn knokkels. Ze beweegt een beetje en opent dan slaperig haar ogen. Meteen kijkt ze in de meest heldere blauwe ogen die ze ooit gezien heeft. Het duurt niet lang of de vlinders in haar buik zijn ook weer wakker.

“Hi”¯, zegt ze verlegen. Ze had haar naaktheid snel opgemerkt en de herinneringen aan de voorbije nacht komen terug in haar gedachten. Het was heerlijk geweest en ze heeft er absoluut geen spijt van. Maar geldt dat voor hem ook?
“Hi”¯, antwoordt hij met een glimlach. Het is aandoenlijk om haar zo te zien wakker worden. “Did you have a good night sleep?”¯
“Mhm”¯, mompelt ze, terwijl een geeuw haar overvalt en ze zich eens goed uitstrekt. Austin kijkt met een indringende blik naar haar lichaam dat meer zichtbaar wordt omdat het laken verschoven is. Ze draait zich terug naar hem en voelt haar lichaam meteen reageren als ze zijn blik opmerkt.
“So it wasn’t a dream”¯, zegt ze zacht, benieuwd naar zijn reactie.
“No, it wasn’t”¯, antwoordt hij. “I don’t really think I was allowed to do this, but it happened.”¯
Die zin doet haar een beetje schrik krijgen. “Do you regret it?”¯ vraagt ze dan ook.
Austin heeft de angst in haar ogen opgemerkt en is zeer snel om ze te doen verdwijnen. “Not for one second”¯, antwoordt hij. “To be honest..”¯ hij zwijgt even en afwachtend kijkt ze hem aan. “Do you think I should stop the show? I mean.. I already know who I’m going to choose in the end.”¯
Ze vindt het een heerlijke gedachte dat hij voor haar het programma wilt stopzetten, waardoor ze hem besluit te plagen. “Really now? Who are you going to choose then? Ben won’t like it if you choose Rose, but the other girls will be thrilled.”¯
Verbluft kijkt hij haar aan. Als hij de pretlichtjes in haar ogen opmerkt, beseft hij dat ze een spelletje speelt en besluit hij het mee te spelen. “Well, no, not Rose of course, but Madeline maybe? She’s sweet and has a great body. Or maybe Victoria with her great brown eyes?”¯
Omdat ze had verwacht dat hij haar zou beschrijven, is ze dan ook gechoqueerd als hij het over andere meisjes heeft. “Austin!”¯ roept ze uit, terwijl ze hem tegen zijn naakte borstkas slaat. “So you just took advantage of me now for your own pleasure?”¯
Ava wil al uit bed stappen, maar zijn stevige handen komen om haar middel te liggen om haar tegen te houden. Wriemelend probeert ze zich los te wringen, maar het lukt niet. Als hij haar dan ook nog eens begint te kietelen, wordt het nog erger. Ze schatert het uit van het lachen en bedaart weer als ze merkt dat zijn gekietel is overgegaan naar strelingen. Haar rug ligt tegen zijn brede borstkas en ze voelt zijn adem in haar oor. Meteen staan al haar zintuigen op scherp.
“I was only joking”¯, zegt hij fluisterend, terwijl zijn tong over de zijkant van haar oor gaat. “There is only one woman I want.”¯
“Oh yeah?”¯ vraagt ze beverig. “Who is that then?”¯
“She has brown soft curls”¯, zegt hij zacht en zijn mond gaat naar haar hals. “A soft skin, amazing green eyes, she is sweet, funny and passionate and she’s a pediatrician.”¯
“She sounds familiar”¯, zucht Ava en ze draait zich om in zijn armen. Austin kijkt haar nog even aan met een serieuze blik. “And I’m hopelessly in love with her”¯, zegt hij dan.
Ademloos kijkt ze hem aan. Ze had niet gedacht dat hij zo eerlijk voor zijn gevoelens zou uitkomen, maar ze voelt hoe haar liefde voor hem haar helemaal inpalmt. Verleidelijk brengt ze haar lichaam nog dichter bij het zijne. “Good”¯, mompelt ze. “Because she is hopelessly in love with you too.”¯ Zijn ogen strelen haar gezicht, maar ze merkt de vreugde in zijn ogen. Zuchtend brengt ze haar mond naar de zijne. “Kiss me, Austin”¯, smeekt ze en hij voldoet gewillig aan haar wensen. De ochtend kan niet beter worden ingezet.

Later die ochtend is Austin stiekem weer naar zijn eigen kamer gegaan. Het voelt nogal leeg zonder hem, maar toch is Ava nog nooit zo gelukkig geweest. Snel kleedt ze zich aan om naar beneden te gaan en zich bij de rest van de meisjes te voegen. Na het ontbijt, waar er gezellig wordt gepraat, komt Austin opnieuw tevoorschijn om te zeggen dat hij nu drie dagen elk twee meisjes gaat meenemen. Hij kiest er meteen Victoria en Madeline uit, maar knipoogt erna stiekem geruststellend naar Ava. Al was dat niet nodig. Ze vertrouwt hem. De blik in zijn ogen toen hij zei dat hij verliefd op haar was, was meer dan eerlijk. Als ze zijn vertrokken, ontstaat er ineens een plannetje in haar gedachten.
“Girls”¯, begint ze geheimzinnig. “What do you think if we held a party for him? Let’s say within three days? Before the other ceremony?”¯
“That would be great!”¯ roept Caroline uit. “I think he would like it.”¯
“But how are we going to arrange everything?”¯ vraagt Amber.
“Oh, maybe Ben can help”¯, zegt Rose nu ook. “We can ask him for chips and drinks and music. It’s a great idea, Ava!”¯
Lachend gaat ze nog een stapje verder. “And what if we asked Ben to hire a dance instructor? She or he can teach us a dance and we can perform that for him. He won’t know what hit him.”¯
De meisjes vinden het een schitterend idee en zo gauw Madeline en Victoria terug zijn, zullen ze het ook aan hen vertellen. Rose gaat intussen op zoek naar Ben, die het ook geweldig vindt en meteen gaat zoeken voor iemand die pasjes kan leren. Hij vindt een vrouw die later op de dag zal langskomen. Natuurlijk spreekt Ava af met Ben dat ze elke dag moet terugkomen als Austin op date is. Zo kunnen ze het stiekem voorbereiden.
De danslerares komt later die middag en ze leren meteen een heel deel stapjes op het liedje van Mohombi ft Akon. Ze hebben zoveel plezier en kunnen dan ook niet wachten tot de andere meisjes terug zijn van hun date. Als het zo ver is, vertellen ze meteen wat er staat te gebeuren. Madeline en Victoria vinden het fantastisch en als Ava zeker is dat Austin weg is, leert ze hen al een deel pasjes aan, zodat ze morgen beter kunnen volgen. Caroline en Amber zijn de twee die de volgende dag op date mogen en ze spreken af dat iedereen elkaar zal helpen om de pasjes aan te leren.

Die avond ligt Ava met een blij en opgewonden gevoel in bed. Het is leuk geweest om samen met de dames iets te doen. Misschien heeft ze zich inderdaad wel een beetje aangesteld in het begin. Toch was het fijn om zo door Austin beschermd te worden. De date van vandaag was ook heel leuk geweest, hadden Madeline en Victoria gezegd. Ze waren naar een subtropisch zwembad geweest en hadden heerlijk met Austin liggen stoeien in het water. Natuurlijk was er wel een steek door haar hart gegleden, maar die werd meteen gesust toen Victoria opmerkte dat hij nog altijd niemand gekust had. Als Ava aan zijn kussen denkt, voelt ze zich meteen weer verloren. Ze mist hem ontzettend hard. Haar bed voelt zo leeg en koud aan zonder hem. Hij had er niets meer over gezegd om misschien opnieuw naar haar te komen. Maar waarom niet? Het was toch heerlijk geweest? Hoe langer ze ligt te woelen en te draaien hoe meer ze zijn stevige armen rond haar mist. Voor ze zich kan bedenken, glipt ze in haar slippers en doet ze haar peignoir aan om naar zijn vertrekken te gaan. Misschien slaapt hij al, maar ze kan het altijd proberen. Zo stil mogelijk sluipt ze door de gang tot ze aan zijn kamerdeur komt. Ava haalt eens een paar keer diep adem, twijfelt nog even, maar klopt dan toch aan. Haar hele lichaam snakt ernaar om bij hem te zijn. Na enkele minuten doet Austin open. Hij ziet er ongelooflijk knap uit. Zijn borstkas is bloot en hij draagt een lange broek van pyjamastof. Als ze haar blik over zijn spieren laat gaan, moet ze even haar hartstocht wegslikken. Weet ze veel dat hij op dat moment haar gewoon naar binnen wilt trekken, omdat hij haar vormen door de dunne stof van haar peignoir kan zien.
“I..”¯ begint ze te stamelen. “I couldn’t sleep.”¯
“Neither could I”¯, zegt hij zacht. “Come in.”¯
Ze volgt hem naar binnen en ziet dat zijn ruimte veel groter is. Er is een kleine salon, een keuken en dan ziet ze een deur die waarschijnlijk naar de slaapkamer leidt.
“I’m sorry if I disturbed you”¯, zegt ze zacht. Ineens voelt ze zich niet echt op haar gemak.
“You don’t”¯, stelt hij u gerust. “Have a seat. What can I do for you?”¯
Hij klinkt zo beleefd en voornaam dat ze nu wel zeker is dat het geen goed idee was om naar hier te komen. Omdat het nu toch te laat is om terug te keren, besluit ze gewoon eerlijk te zijn. Wat is tenslotte het ergste wat haar kan overkomen?
“I’ve missed you”¯, zegt ze zacht, goed kijkend naar zijn reactie. Austins ogen worden groot als hij die woorden hoort, maar meteen daarna ziet ze dat zijn blik zacht wordt.
“I missed you too”¯, zegt hij eerlijk. “I wanted to come to your room. I really did, but I don’t know if it was the right thing to do. I want to do the right thing with you.”¯
Zijn inwendige strijd vertedert haar helemaal. Om hem te overtuigen dat ze hem wil, gaat ze dichter bij hem zitten. “The right thing for me is to be with you”¯, zegt ze eerlijk. “I want to be with you.”¯
Austin kijkt haar onderzoekend aan en is helemaal niet voorbereid op de kus die ze hem iets erna geeft. Er gaat zoveel liefde van uit, dat hij niet anders kan. Hij tilt haar op in zijn armen en draagt haar naar bed waar hij haar tot ’s morgens vroeg bemint.

De volgende dag concentreert Ava zich weer op het dansen. Austin is op date, maar hij had haar na het vrijen vertelt dat het gewoon gezellig is geweest. Ze hebben wat balletjes zitten gooien naar elkaar en wat gezwommen, maar meer is er niet gebeurd. Ze moet zich geen zorgen maken, had hij gezegd. Hij kon alleen maar aan haar denken en dat was verdomd frustrerend. Wat moet hij toch met haar aanvangen? Omdat hij zo verward klonk, had ze hem eerlijk gezegd dat het voor haar net zo moeilijk is als voor hem. Ze is altijd vrij rationeel geweest, maar de gevoelens waar ze nu aan wordt blootgesteld, zijn iets totaal anders. Het is vrij beangstigend. Dat had hij beaamd, maar hij heeft haar plechtig beloofd haar nooit te zullen kwetsen. Toen ze in zijn ogen zag dat hij de waarheid sprak, heeft ze hem er ook voor bedankt.
De rest van de avond verloopt even gezellig en ze kijkt al uit naar zijn reactie als hij morgenavond het feestje gaat ontdekken. Eerst is er echter nog een date met hem. Ava is er vrij zeker van dat hij ervoor gaat zorgen dat Ben en Rose ook samen kunnen zijn en dat bevestigt hij ook als hij die avond bij u komt kloppen. Het heeft geen zin meer om te proberen sterk te zijn, als zijn hart de hele tijd om haar staat te schreeuwen.

De dag van jullie date brengt hij haar, samen met Ben en Rose, opnieuw naar het huis van Ben voor wat privacy. Het is heerlijk om te weten dat Ben twee slaapkamers heeft die nogal vrij uiteen liggen. De meeste tijd verblijft ze dan ook bij hem in bed. Als ze na het liefdesspel op zijn borstkas ligt om uit te rusten, wrijft hij zacht over haar rug.
“I wish I could lay with you like this forever”¯, zegt hij zacht. Ze legt haar handen op zijn borst en zet haar kin erop om hem te kunnen aankijken.
“Me too”¯, antwoordt ze. “Sometimes I feel like a school girl. I’ve only known you for two weeks or something but here I am. Laying naked on top of you.”¯
Austin schiet in de lach. “I like that part, I have to say.”¯
Ava grinnikt mee en legt haar hoofd dan terug op zijn borst, terwijl zijn handen zacht knedend en strelend van haar rug tot haar billen gaan.
“When I first saw you, I knew something was happening”¯, zegt ze dan zacht. “But I had no idea you would mean this much to me.”¯
Austin stopt even met strelen om haar stevig vast te houden. “I know the feeling. It’s something I don’t want to let go.”¯
“You don’t have to”¯, zegt ze, terwijl ze zijn hart stevig hoort kloppen. “I think I would do anything just to be with you.”¯
Austin, die haar opnieuw was beginnen te strelen, stopt weer en tilt haar gezicht naar hem op. “Really?”¯ vraagt hij aangenaam verrast.
“Is that a bad thing?”¯ vraagt ze wat verlegen.
“God no”¯, antwoordt hij en hij kust haar opnieuw met zo’n vurigheid waar ze helemaal het noorden van verliest. De rest van de dag blijven ze gewoon innig verstrengeld liggen om te praten over hun leven. Er wordt over de familie en vrienden verteld, er wordt gelachen over leuke dingen die gebeurd zijn en er wordt ook gepraat over hun steeds toenemende gevoelens. Als het dan weer tijd wordt om naar het huis te gaan, is Ava er intussen zeker van geworden dat ze niet enkel verliefd op hem is, maar ook nog eens van hem is beginnen houden. Toen hij sprak over iets ergs wat er gebeurd was, leefde ze zo met hem mee dat het haar zelf versteld heeft doen staan. Ze zou nog liever zelf lijden dan hem te moeten zien lijden en dat kan alleen maar betekenen dat ze van hem houdt.

Die avond doet ze de kleren aan die de meisjes al lang hadden besproken. Austin weet nog van niks en ze kijkt er ontzettend naar uit om zijn gezicht te zien. Als ze dan allemaal klaar staan in de living, waar alles aan de kant is gezet, en Austin met Ben binnenkomt, kijkt hij dan ook zijn ogen uit.
“What is this?”¯ vraagt hij verbaasd.
“Surprise!”¯ roepen ze allemaal tegelijk. Ben zet de muziek op en ze beginnen het dansje dat ze geleerd hebben. Iedereen heeft nog lang stiekem zitten te oefenen en het is dan ook een waar succes. Omdat de meeste van hen zo bezig zijn met de pasjes, is Ava de enige die merkt dat hij alleen maar naar haar kijkt. Als het liedje gedaan is, klapt hij dan ook enthousiast.
“That was amazing”¯, lacht hij. “Well done!”¯
“And it’s not over at all”¯, lacht Amber. “Party time!”¯
De muziek schakelt over naar een ander liedje en Caroline en Madeline nemen Austin bij de hand om met hem te dansen. Ava en Rose gaan naar Ben om hetzelfde te doen. De hele avond en beginuurtjes van de nacht wordt er gedanst, gelachen en gedronken. De muziek is snel en opwindend en ze kan zich niet herinneren wanneer ze voor het laatste zoveel met haar heupen heeft geschud. Als Monifah met Touch it gedraaid wordt, kan ze het dan ook niet laten om Austin te verleiden met haar bewegingen. Hij is met Victoria aan het dansen, maar moet veel moeite doen om zich op haar te concentreren. Dat wordt er niet beter op als Nodesha met Get it while it’s hot gedraaid wordt en ook andere R&B liedjes drijven het tempo stevig op. Als er dan toch eens een slow gedraaid wordt, moet en zal Austin die ook met haar dansen. Mariah Carey met ‘Without You’ is bezig en hij komt met een verhitte blik naar haar toe om haar meteen in zijn armen te nemen. Ava voelt meteen hoe opgewonden hij is. Iets wat ze nog doet toenemen als ze met haar heupen tegen hem aanwrijft.
“You are bad”¯, fluistert hij, terwijl hij zijn ogen in de hare boort.
“I know”¯, glimlacht ze speels. “I have to make sure you want me, right?”¯
“I’ll always want you. No matter what”¯, zegt hij serieus. De hele dans dansen ze dicht tegen elkaar aan. Hij neemt zijn ogen geen enkel moment van haar af en ze verdrinkt in die dieptes. De omgeving lijkt weer te vervagen en het is maar met veel moeite dat ze hoort dat het liedje is afgelopen.
Niemand heeft gelukkig wat gemerkt. Als iedereen tegen drie uur naar boven gaat om te slapen, blijven Ava en Austin alleen beneden.
“Well”¯, zegt ze met een verleidelijke glimlach. “I’m also going to bed. Goodnight.”¯
Ze kijkt hem over haar schouder aan en ziet nog net hoe hij verbouwereerd naar haar staat te kijken. Heupwiegend gaat ze de trap op naar boven. Als ze de laatste meters naar haar kamer aflegt, hoort ze dat hij eraan komt. De deur van haar kamer laat ze open als hij de gang in rent, haar kamer binnenloopt en de deur direct dicht smijt.
In twee tellen is hij bij haar om haar passioneel op de mond te kussen. Ze had een kort rokje met topje aangedaan, maar ze voelt dat hij geen zin heeft om het traag aan te pakken. Daar heeft Ava ook helemaal geen zin in. De hele avond was de elektriciteit tussen hen onmiskenbaar.
Als Austin erna uitgeteld op zijn buik naast haar ligt te slapen, is ze hem bewonderend aan het bekijken. Haar ogen glijden over zijn sterke, mannelijke lichaam en ze voelt dat haar liefde voor hem weer sterk aanwezig is. Hij ligt er zo rustig, met zijn haren voor zijn ogen, dat ze het niet kan laten om ze weg te vegen. Diep zuchtend kijkt ze naar zijn mooie gezicht.
“I love you”¯, fluistert ze voor ze zich dicht tegen hem aan legt en na een tijdje ook in slaap valt. Austins ogen zijn nu echter terug open. Hij heeft alles gehoord. Met een vreemde blik in zijn ogen kijkt hij opnieuw naar haar slapende gezicht. Ze houdt van hem? Austin weet niet welke emoties allemaal door zijn lijf glijden. Blijdschap, verwarring, maar ook vooral veel liefde voor haar. Houdt hij ook van haar? Hij probeert zich voor te stellen hoe zijn leven eruit zou zien zonder haar, maar op één of andere reden lukt dat totaal niet. Misschien is dat inderdaad een teken dat hij van haar houdt? Voorlopig moet hij maar doen alsof hij van niets weet. Hij komt er nog wel achter.


Reacties:


BAM
BAM zei op 27 maart 2012 - 0:09:
omg.. echt onbeschrijfelijk mooi!!... Wat ze hebben is prachtig, hoe je het beschrijft is nog mooier en het leest heerlijk weg gewoon


Kahlan
Kahlan zei op 27 aug 2011 - 19:03:
Dat niemand iets opmerkt, ik voel de electriciteit tussen die twee gewoon achter mijn computer!
Weer fantastisch geschreven, net als altijd