Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » De Kronieken van Narnia » The buyed wardrobe » Chapter 9

The buyed wardrobe

14 feb 2009 - 22:33

262

2

383



Chapter 9

Chapter 9:

Uiteindelijk lagen ze allemaal in een bed of op een bank. Iedereen sliep behalve Ellen en Edmund. Tussen hun in lag een hele hoop kussens. Ze waren aan het praten, praten over hoe geweldig Narnia wel niet is. “Weet je, meer dan 1000 jaar geleden ben ik in dit land gekro...”¯ Edmund werd onderbroken door een koude windvlaag gevolgt door een meisje dat uit roze bladeren bestond. “Koning Edmund de rechtvaardige. Help ons. De witte heks is terug gekeerd ze heeft al velen van ons versteend. Alsjeblieft, help ons!”¯ langzaam vervaagde ze in steen...

“Peter, Lucy, Susan!”¯ Edmund begon wat in het rond te springen, sprong op het bed van zijn broer en zussen tot iedereen wakker was. “Ed, laat ons, we willen slapen!”¯ Zei Susan moe. “Maar er was hier een.. een.. ehh.. Hoe noemt dat eigenlijk?”¯ Vroeg Edmund aan Ellen. “Weet ik veel, een roosbladmens ofzo zeker?”¯ Antwoordde Ellen droog. “Wat zei ze dan?”¯ Vroeg Peter. “Ze zei dat de witte heks weer terug was!”¯ Zei Edmund gefrustreerd. “Ed, je hebt vast gedroomd.”¯ Zei Susan. “Ellen heeft ze ook gezien!”¯ Iedereen keek haar aan. “Ze versteende.. Ze staat daar.”¯ Ze wees net voor het tweepersoonsbed waar een standbeeld stond. Peter ging er meteen voor staan om het te bestuderen. “We moeten meteen naar Aslan opzoek gaan!”¯ Zei Peter vastbesloten. “Maar ik ben nog moe!”¯ Geeuwde Lucy. “We kunnen misschien eerst nog wat slapen.”¯ Stelde Dorien voor. “Nou, oke dan..”¯ Zei Peter en ze kropen lekker onder de wol. Edmund En Ellen sliepen deze keer zonder de kussens tussen hun in..


Reacties:


Emerald
Emerald zei op 17 feb 2009 - 19:55:
Roosbladmens
wat een naam voor een dryade Zullen ze blij mee zijn


achiestalker
achiestalker zei op 14 feb 2009 - 22:35:
Edmund En Ellen sliepen deze keer zonder de kussens tussen hun in..
Ellen viezerikje toch