Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Muse » You » You - 06

You

27 aug 2011 - 13:36

277

1

291



You - 06

Ik ga maar weer eens verder aan You! Het is al veel te lang geleden en ik had er eigenlijk wel zin in. Enjoy!

Ik liet de brief die ik in mijn hand had op de tafel vallen en rende naar hem toe om hem te omhelzen. Dit was zó oneerlijk. Hij was ontzettend verliefd, en dan maakte ze het uit via een BRIEF. Hoe sneu.
Ik wreef over zijn rug en Matt kwam de keuken uit om te zien wat er aan de hand was.
'What's wrong?' vroeg hij.
'Samantha,' was alles wat ik hoefde te zeggen. Dom begon nog harder te snikken en Matt pakte de brief om te kijken wat erin stond.
'Wow. That's rude.'
Ik liet Dom los en pakte de brief uit Matts handen.

Dear Dom,
I'm sorry. I met this guy at this cinema, and he is really, really nice! I think I'm in love with him. I thought it would not be fair to cheat on you, so I'll just be honest. Goodbye, Dom. I'm sorry that it had to be this way.
Love,
Sammy.


'Fuck her!' riep ik boos. 'You won't touch my friends EVER again!'
Ik liep naar de gang om mijn spullen te pakken voor de eerste bandoefening maar ik zou eerst nog even langs hí¡í¡r huis lopen.
'I'll be back after practising.'
Het was niet ver lopen. Ze woonde in een enorme villa, aangezien ze heel veel geld verdiende. Ik trok aan haar ouderwetse bel en kreeg tranen van woede in mijn ogen bij het idee dat ze open zou gaan doen. Dat deed ze ook.
'Oh,' zei ze. 'Hi. Do I know you?'
'YOU STUPID BITCH!' schreeuwde ik terwijl ik op haar sprong en haar op de grond duwde.
'What are you doing?'
'You will never touch my friends again!'
Ik sprong op en liep woedend naar het adres waar ik met de band zou gaan oefenen.


Reacties:


dobbyenwinky
dobbyenwinky zei op 27 aug 2011 - 14:16:
Whaa eindelijk weer een nieuw stukje! XD Dat heeft echt té lang geduurd.

Die Samantha is gewoon very very stupid Hopelijk krijgt ze haar verdiende loon.
Poor Dommie
Ik vind dat Matt hem maar even moet gaan troosten.