Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » Let the sun refuse to shine for me. » H1 #The letter from hell.

Let the sun refuse to shine for me.

3 okt 2008 - 18:09

501

2

226



H1 #The letter from hell.

[Dit is een tijdje vooruit x3]
Ik kijk je aan, en geef je mijn brief. Jouw brief. Onze brief. Weetikveel.. Ik weet niks meer. Meet weet niks ik. Ofzo. Wat erin staat weet ik ook niet. Mijn gevoelens ofzo.. Het zal ook allemaal wel. Nouja, het leek in ieder geval op dit:
Hey Nick..
Ik schrok echt, weetje, toen je me vertelde over dat met Anouk.. Ik had het gevoel dat ik bedreigd werd, dat ze je elk moment weer van me kon stelen.. En dat, terwijl we nog maar net hebben! Maar ook Jeezes, wat was ik verbaasd toen je me vroeg.. Ik bedoel.. Kijk naar mij! Of nouja, liever niet eigenlijk.. Maar ik denk dat, als je nog serieuze gevoelens voor Anouk hebt, we niet meer verder kunnen gaan.. Het doet me veel pijn om je dit te moeten zeggen, maar ik kan er niet tegen om zo langzaamaan verscheurd te worden. Mijn hele leven al ben ik onzeker, en dit helpt niet echt.. Ook geef ik al mijn hele leven anderen de schuld van mijn onzekerheid.. Jeweetwel, "Zij scholden mij uit," "Zij prikten een passer in mijn fietsband" Maar eigenlijk is het mijn schuld.. Ik geloofde ze toen ze zeiden dat ik lelijk was. En zo ben ik geworden wie ik ben.. Een stomme, verlegen, aanstellende, lelijke, nerd. Ik zal wel even zeggen wat er is gebeurd. Wat mijn grootste fout ooit was..

Ik was 12. Zat net op het Stedelijk Gymnasium, en alles was goed. Dacht ik dan.. Om mijn rug om, viel mijn familie langzaam maar zeker uit elkaar.. Mijn broer, Daan aan zijn joints, mijn broertje, Pepijn, werd langzaam aan één van 'hun', mijn andere broertje, Max, veranderde door zijn motorische problemen in een verwend, klein nest, mijn moeder, Ingrid, viel uiteen. Ze begon 'rare' dingen te doen.. Enge dingen, dingen zoals.. Een vork in je hand douwen.. Dingen zoals zomaar je kamer binnenstormen met een trompet, of een bak water.. Ik werd bang.. Bang voor haar.. Bang voor school.. Bang voor alles! Die angst voor school, is onlangs alweer verstreken, maar speelde toen een hele belangrijke rol in mijn leven. Ik durfde niet meer. Ik wilde niet meer. Dus ik ging maar niet meer.. En ja, neem dat laatste maar serieus. Ik ging niet meer. Voor een heel schooljaar. En drie weken van het beginnende schooljaar. Verzuiming, noemden ze het. Spijbelen, noemde mijn vader het. En toen gingen ze dood.

Nouja.. Als ik er nu over terug denk, ben ik gewoon een grote aanstelster, en snap ik het volkomen als je Anouk wilt. Zij is emotioneel veel sterker dan ik. Het enigste wat ze niet is, is langer dan ik. (hihi) Maarja, wat boeit dat nou weer? Klein is fijn, zeggen ze toch? Oh, en als je je besluit hebt gemaakt, laat het me dan meteen weten..
XoXo
-Mij, gewoon Anne.

Eén van mijn vele tranen was gevallen op de brief. Heb geen moeite gedaan om hem eraf te halen. Wat boeit het ook..
[Info maak ik een los deel voor x3]


Reacties:


Jinn
Jinn zei op 8 okt 2008 - 17:23:
OMG, zo mooi ^^


Fiction zei op 4 okt 2008 - 22:32:
Omg.. Zo mooi
Vint mezelf er eigenlijk beetj in terug
werd vroeger ook gepest en ben daarom ook heel verlegen, onzeker en gevoelig
keep up the good work