Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » Love Conquers all » Prologue

Love Conquers all

30 aug 2011 - 17:32

195

6

525



Prologue

Dit is mijn eerste hp verhaal: tips zijn dus meeer dan welkom! Enjoy<3

De bladeren aan de grote eikenboom bewegen even als er een vrouw met een bundeltje in haar armen op de heuvel verschijnt. Met snelle stappen loopt de vrouw naar de veranda van het landhuis en legt het bundeltje voorzichtig op de stoep terwijl ze schichtig om zich heen kijkt. Als ze het dekentje een klein stukje wegtrekt verschijnt het gezicht van een pasgeboren kindje. De vrouw aait even langs de wang en kust de baby op haar voorhoofd voor ze een grote enveloppe op het bundeltje legt. Daarna loopt ze weg, maar voor ze weer onder de eikenboom verdwijnt kijkt ze nog één keer om naar het kindje dat nog steeds rustig ligt te slapen op de veranda. ‘Be safe.’ Fluistert de vrouw, ze sluit haar ogen en verdwijnt dan in het niets. Als ze haar ogen open doet, ziet ze alleen een groene lichtflits en hoort ze een woedende schreeuw waar na ze dood op de grond neervalt.
Op de veranda vechten de vuistjes van de baby tegen een boze droom. Even wordt ze wakker maar na een paar keer knipperen vallen haar kleine oogjes weer dicht en valt ze in een droomloze slaap.


Reacties:

1 2

Rebella
Rebella zei op 23 sep 2011 - 12:37:
Prachtig geshcreven!


Marshmallow
Marshmallow zei op 13 sep 2011 - 20:01:
Wauw, na je proloog te hebben gelezen, ben ik benieuwd naar de rest!

xoxo


Lovalicious
Lovalicious zei op 31 aug 2011 - 15:13:
Leuke proloog!
Je maakt me echt nieuwsgierig naar de rest van het verhaal, geweldig!
Ik ga snel verder lezen!

xxxx Nadine


wordslover
wordslover zei op 30 aug 2011 - 18:26:
Aaaah,
Ik vind 't nu al suuper!
Snel beginnen jij!
Meld je meee?
xiloveyoou<333


SusieSimon
SusieSimon zei op 30 aug 2011 - 18:10:
het eerste stukje klinkt alvast goed. Ik ben benieuwd naar de rest .
xxx