Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Naruto » Kaiya » Hoofdstuk 1: Mijn Team

Kaiya

14 nov 2011 - 6:52

1112

1

381



Hoofdstuk 1: Mijn Team

Kaiya krijgt te horen wie er bij haar in het team zitten, maar de uitslag valt zwaar tegen.

Hoofdstuk 1: Mijn team

Het is een mooie ochtend en de vogels tjirpen. Zenuwachtig sta ik voor de spiegel mijn haar te kammen. Mijn bruine haar voelt zijde zacht en het ruikt heerlijk. Vandaag krijg ik te horen wie er bij mij in het team zitten. Ik hoop niet Naruto. Hij is de zwakste leerling van de klas en hij maakt je team er niet veel beter op. Ik hoop sterk dat ik bij Ino of Sakura in een team kom. Ze zijn mijn beste vriendinnen en ik kan echt niet zonder ze. Een jongen erbij zou ook niet verkeerd zijn. Ik loop de deur uit en ik ren naar de academie. Als ik bij de bloemenwinkel ben, loop ik rustiger. ‘Hey Kaiya!’hoor ik Ino achter mij roepen. ‘Hey Ino!’ roep ik vrolijk terug en we omhelzen elkaar. ‘Ik hoop zo dat we bij elkaar in het team zitten.’ zegt Ino vrolijk. ‘Ik ook! Ik kan echt niet zonder je.’ zeg ik. Ino knikt. ‘Dat weet ik.’ zegt ze lacherig. We komen steeds dichter bij de academie. Ineens loopt Sakura naast me. ‘Hey Kaiya.’ zegt ze enthousiast. ‘en hallo Ino.’ zegt ze blij op sarcastische toon. Ino kijkt arrogant weg. Ino en Sakura kunnen het niet zo goed vinden met elkaar. Ik sta altijd tussen twee vuren in. ‘Dames, laten we het gezellig houden.’ stel ik voor, maar Sakura en Ino hebben mij niet gehoord. Allebei kijken ze arrogant van elkaar weg. ‘Gezellig.’ zucht ik. Eindelijk zijn we bij de academie en we lopen het lokaal binnen. “Oh nee.’’ denk ik. Naast Sasuke is een plekje vrij wat betekend dat Ino en Sakura weer bitch gaan doen. En ja hoor, ik heb gelijk. ‘Wat doe je?’ vraagt Ino boos aan Sakura. ‘Ik ga naast Sasuke aangezien ik er het eerst was.’ zegt Sakura met een brede grijns. ‘Ik was eerst hoor! Leer tellen.’ zegt Ino arrogant. Ik kom tussen beiden. ‘En ik dan? Ik zit dan ook alleen.’ zeg ik zo zielig mogelijk en ik zet mijn beroemde pruillip op. Geen effect. Sakura en Ino zijn elkaar al in de haren gevlogen. Ik haat het zo als ze dat doen. ‘Als jullie niet normaal gaan doen, ga ik daar zitten!’ roep ik zo hard mogelijk als ik kan. Ino en Sakura horen het weer niet. ‘Hopeloze gevallen.’ zucht ik en ik neem plaats in een lege bank.
Iruka-Sensei komt het lokaal binnen. Vermoeid kijkt hij naar Ino en Sakura. ’is het weer zo ver?’ vraagt hij aan mij. ’Yep.’ bevestig ik. Iruka-Sensei zucht. ‘Zoals gewoonlijk.’ Naruto is inmiddels voor Sasuke gesprongen en kijkt hem boos aan. Sasuke doet hetzelfde en de haat is duidelijk te zien. Ineens komt een jongen die achter Naruto zit tegen hem aan. Naruto valt naar voren en……. Beland met zijn lippen op die van Sasuke! Alle meiden kijken geschokt naar hen. Sasuke en Naruto schrikken er heel erg van. Ze wenden hun hoofd en Naruto spuugt alle kanten op terwijl Sasuke zijn mond afveegt. Iruka staart met grote ogen naar hun. De meiden zijn behoorlijk boos op Naruto. ’Ik wilde Sasuke zoenen!’ roept er een meisje en gelijk is er weer rep en roer in de Sasuke fanclub. ’Oké?’ zegt Iruka op vragende toon en staart naar het clubje. ’Dat is ongewoonlijk.’ zeg ik verbaast. Iruka schud zijn hoofd en roept de klas tot orde. Hij gaat voor het bord staan en kucht een paar keer heel hard. In een seconde is de klas stil. Ik zie dat Sakura het plekje heeft veroverd naast Sasuke en steekt heel volwassen haar tong uit naar Ino. Ino’s ogen spuwen vuur en met tegenzin gaat ze naast Shino zitten. Ik wenk dat ze naast mij mag gaan zitten, maar ze schud haar hoofd en knikt naar Sakura en Sasuke. Ik snap het al. Ze wil ze in de gaten houden. Ineens ploft Naruto naast mij en begint te lachen. Ik moet bijna kokhalzen. Gaat die loser naast mij zitten! Waarom ik?! ‘Goedemorgen leerlingen. Zoals jullie weten worden vandaag de teams gemaakt.’ zegt Iruka en hij loopt naar een bureau en haalt er een papier uit. ‘Ik ga nu jullie teams oplezen.’ zegt hij en kijkt naar het blad. De zenuwen kruipen omhoog en mijn hart begint sneller te kloppen. Iruka leest alle teams voor en is nu bij team 7. ‘In team 7 zitten: Naruto, Sasuke en Kaiya.’ zegt Iruka. Dit zag ik niet aankomen. Het voelt als een harde klap in mijn maag. Ik zit bij Naruto! Erger kan het niet! Naruto blijkt ook niet zo blij te zijn met de uitkomst van de teams en Sasuke kijkt woedend voor zich uit. ‘Kan deze dag nog erger?’ vraag ik mezelf hardop af. Ik kijk zielig naar Ino. Opzoek naar steun, maar inplaats daarvan krijg ik een jaloerse blik op me geworpen en niet alleen van haar. Ook van Sakura en alle andere Sasuke fanclub meiden. Ik wend mijn hoofd weer naar voren. Mijn zenuwen hebben plaats gemaakt voor angst. Iruka gaat gewoon door met de teams lezen. Ik let niet meer op. De hele tijd zit ik te denken aan die jaloerse blik van Ino en de anderen. Een stemmetje in mijn hoofd zegt tegen me dat ik geluk heb om bij Sasuke te zitten. Iedereen is stil behalve een aantal jongens die wel een team hebben die naar hun zin is. Uiteindelijk gaan de deuren open en stappen alle Jonin binnen. Ik ben benieuwd wie mijn team krijgt. Na 20 minuten heeft ieder team zijn Jonin, behalve team 7. Uiteindelijk zitten wij alleen in het lokaal te wachten totdat onze Jonin komt. ‘Waar blijft hij?’ vraagt Naruto ongeduldig en steekt zijn hoofd door de deur om de gangen te checken. Sasuke zit met zijn armen over elkaar doodstil in het lokaal. Ik blijf maar denken aan die boze blik van Ino en Sakura, mijn beste vriendinnen. Gooien ze onze vriendschap zomaar weg omdat ik bij Sasuke ben ingedeeld? Ik heb er ook niet om gevraagd! Ik laat mijn hoofd op mijn armen rusten en sluit mijn ogen even. Naruto is ineens gemeen aan het grinniken. Ik doe mijn ogen weer open en ik zie dat Naruto een bordenwisser tussen de deur klemt. ‘Wat doe je?’ vraag ik geïrriteerd. Naruto grinnikt alleen maar harder. ‘Iets.’ zegt hij grinnikend. ‘Echt volwassen van je.’ zeg ik nog geïrriteerder. ‘Een Jonin valt echt niet voor zo’n grap.’ zegt Sasuke. ‘Mee eens.’ zeg ik en ik ga overeind zitten. ‘Ik zweer. Het wordt lachen.’ zegt Naruto en gaat achter in de klas staan. Ineens zijn er voetstappen te horen. Gespannen kijken Sasuke, Naruto en ik naar de deur. Langzaam gaat het de deur open.


Reacties:


bonita105
bonita105 zei op 8 sep 2011 - 18:01:
nice
snel verder
en als je verder bent graag een berichtje in mijn gb