Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Lady Gaga » A Dream Come True ... Or Not ? ~ Ft Lady Gaga » A Dream Come True 015

A Dream Come True ... Or Not ? ~ Ft Lady Gaga

10 sep 2011 - 12:08

280

1

312



A Dream Come True 015

Het bootcamp schrijf ik in dagboekversie.

Beste dagboek,
Mijn grootste nachtmerrie is al waar geworden. Althans, dat dacht ik. Toen ik uitstapte uit men moeders auto, keek iedereen naar me. Ik dacht omdat ze dachten: ‘wat komt die dikke hier doen ?’. Maar dat was verkeerd gedacht. Bleek dat ze de topfavorieten van elk continent bekent gemaakt hadden, en daar kenden ze me van. Je kan wel raden hoe ik me voelde toen ik dat nieuws hoorde ! Dat had als gevolg dat iedereen bevriend met me wilde zijn. De drie andere meisjes die bij mij op de kamer lagen, van Nederland, Italië en Spanje, werden opeens ook populair. Ze heetten Adriane, van Italië, Izarre, van Spanje, en Sarita, van Nederland. Ik was blij met Sarita, omdat ik dan toch iemand versta. De officiële taal van het bootcamp is namelijk Engels, wat nogal logisch is , aangezien meer dan de helft van de deelnemers uit een Engelstalig gebied komen.
De opdracht van vandaag was om in groep een choreografie te bedenken, kwestie van elkaar te leren kennen. Er werden dan 2 groepen weggestuurd ’s avonds. Ik zat in een groep met 3 Amerikanen, 2 jongens en een meisje, en een verlegen meisje van Hongarije. Bij de uitslag stond onze groep bij de twee laatste : een daarvan bleef, een daarvan moest weg. En raad eens ? Mijn groep mag blijven !! Ik ben zo blij ! Ik vind het wel jammer dat Sarita, het meisje van Nederland, al weg moest, wat wil zeggen dat we nog maar met 3 op een kamer liggen. De organisatie heeft verteld dat de kamers morgen, als er nog 10 weg zijn, opnieuw ingedeeld zullen worden. Ik hoop echt dat ik dat mag meemaken !!!

Lieve en blije groetjes,
Kaat


Reacties:


moorte
moorte zei op 9 dec 2011 - 10:52:
Verder verder verder !!!!!
Wil je alsjeblieft verder??