Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » The House » The House {4}

The House

24 sep 2008 - 22:58

268

0

253



The House {4}

Ik open mijn ogen en merk meteen dat ik niet in de ogen kijk van Bill terwijl ik dat normaal altijd doe omdat er een poster van hem aan mijn plafond hangt. Ik ga recht gaan zitten en kijk mijn kamer rond. ‘Bill die ligt te slapen op een matras. Check.’ ‘Vliegenmepper aan de muur. Check.’ ‘Raam. Check.’ ‘Tom die in mijn ondergoedkast zit. Check.’ ‘Deur met posters. Che…’ ‘Tom die in mijn ladekast zit?’ Voorzichtig stap ik uit mijn bed en op de toppen van mijn tenen loop ik naar de vliegenmepper die aan de muur hangt. Ik neem hem ervan en loop naar Tom toe. *PETS* Met de vliegenmepper sla ik tegen zijn kop. Met een ruk draait hij zich om en kijkt hij me aan. Ik zet mijn handen in mijn zij en kijk hem boos aan. “Waarom doe je dat?”¯ “Omdat je dat verdient hebt.”¯ “Waar heb ik dat dan aan verdient?”¯ Ik kijk in zijn hand en knik ernaar. Nu kijkt hij ook naar zijn hand. Hij laat mijn beha los en grijnst dan schaapachtig. Ik trek een wenkbrauw op en blijf hem maar aanstaren. “Wat doen ju *gaap* llie?”¯ Vraagt Bill slaperig terwijl hij in zijn ogen wrijft. “Nix.”¯ Antwoorden ik en Tom in koor. Hij mompeld iets en draait zich dan om en loopt naar mijn bed. Op mijn bed laat hij zich vallen draait zich om. Vrijwel meteen valt hij in slaap. Tom en ik staren even naar Bill en lopen vervolgens stilletjes naar beneden. Beneden aangekomen plof ik neer in de zetel. Tom gaat naast mij gaan zitten.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.