Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Secret Crushes » Meet Micha

Secret Crushes

13 sep 2011 - 18:56

183

0

226



Meet Micha

Viel Spass ^_^

Micha :

Micha :

Hoi allemaal !!

Ik ben het kleine zusje van Andy.
Mijn naam is Micha en ik ben 20 jaartjes oud.
Zoals jullie weten is Andy zeer goed bevriend met Tom en Bill Kaulitz, maar ik heb een groot probleem (!)

Ik ben niet alleen hun grootste en trouwste fan, maar ik ben smoor-verliefd op de Twins !!

Aangezien ik geen stem meer heb, heb ik gebarentaal moeten leren.
Het duurde een eeuwigheid, maar ik heb het nu redelijk onder de knie gekregen !!

Hoe komt dit ??

Ik heb al ruim 10 jaar Anorexia Nervosa, dit is een eetstoornis waar je aan kan overlijden als je niet op tijd hulp inschakeld of aanneemt.

Door het vele spugen ben ik dus voorgoed mijn stem kwijtgeraakt.
Gelukkig heb ik nog wel de maandelijkse periode, al betwijfel ik het of ik ooit nog kinderen kan baren.

Vanavond mag ik ook mee naar het verjaardagsfeest van Tom en Bill, wel samen met mijn grote broer Andy !!

Nou, als jullie het niet erg vinden ga ik mijzelf alvast flink optutten, want ik wil er "perfect" eruitzien !!

Tschuss


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.