Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Logeren bij mijn oom » Met de taxi

Logeren bij mijn oom

14 sep 2011 - 20:22

240

0

275



Met de taxi

hoi ik ben Anouk ik ben 13 jaar en ga voor een week bij mijn oom Aro wonen
ik wordt met de taxi gebracht. Ik vind het best spannend want ik heb mijn oom al 6 jaar niet meer gezien. onder weg heb ik veel gezien want mijn oom woont in italie dus het was een endetje rijden.maar na ongeveer 5 uur rijden kwam ik bij mij oom aan.Toen ik daar aankwam, kwam er een meisje naar mij toe. Er gebeurde iets ik weet niet wat er gebeurt was, maar het meisje zei dat ik flauw gevallen was, maar ik wist zeker dat dat niet waar was. Ik voelde me heel raar en niet mezelf. Op mijn arm zaten tandafdrukken. Het meisje nam me mee naar een kamer. Daar zat mijn oom, in een grote stoel. Hij vroeg of het gelukt was. ik zei wat of gelukt is. wat is er gebeurt. wie is zei ? je was flauw gevallen. waarom voel ik me dan zo raar ? dat heb je altijd als je flauw valt. mijn oom neemt me mee naar een kamer. dit is je slaapkamer het ziet er oud en lelijk uit. het is heel klein en heel donker.het lijkt net een verlaten huis.mijn oom gaat weg. ik ga mijn spullen uit pakken. later komt hij terug hij heeft een wondje. opeens had is dorst. ik krijg kriebels in mijn buik ik heb zin om het bloed op te drinken...


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.