Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Logeren bij mijn oom » de volturie

Logeren bij mijn oom

14 sep 2011 - 20:50

295

0

223



de volturie

ik ga met mijn oom naar de volturie.later ga ik naar de boek winkel. ik denk dat ik een vampier ben

ik woord wakker. me oom komt binnen. goedemorgen heb je lekker geslapen? nee niet echt. oke ik heb een vraag. vertel maar. wil je straks mee naar de volturie? wat is dat? dat zie je dan wel. ja hoor maar ik heb ook nog een vraag. waarom wou ik gister zo graag bloed drinken? weet ik niet je bent gewoon gek denk ik he. ik moest me aan gaan kleden.tien minuten later ga ik naar beneden. daar zit mij oom weer.hoi Anouk ben je al klaar? ja maar ik wil toch een antwoord weten op mijn vraag want ik ben niet gek. eerst voel ik me raar en daarna heb ik trek in bloed wat heeft u met mij gedaan? helemaal niks. kom we gaan naar de volturie. oke maar ik heb geen zin om de hele tijd te blijven dus mag ik even naar de boekwinkel? ja oke. maar eerst wil ik je even voorstellen goed? oke. we gaan met de taxi naar de volturie. er staat een man te wachten in een rood pak.oom wie is hij en waarom is hij hier.dat is Edward en hij is hier omdat zijn vriendin dood is. hij wil niet leven zonder haar. wat erg maar wat gebeurt er met hem? hij wordt vermoord. echt. ik kan hier niet tegen ik ga naar de boekwinkel. ja hoor ga je gang. ik loop naar de boekwinkel je vraagt je zeker wel af waarom ik naar de boek winkel ga. ik wil een boek kopen over vampiers. ik heb op school geleerd dat vampiers gebeten worden en dan hebben ze afdrukken van tanden. en ze voelen zich in het begin niet lekker en ze houden van bloed. mischien klinkt het raar maar ik denk dat ik een vampier ben.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.