Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » Albus potter en het geheim van de terugkeer... » voor de indeling

Albus potter en het geheim van de terugkeer...

16 sep 2011 - 17:27

326

1

240



voor de indeling

'Mijn naam is Rocerium agnus' zei Rocerium. Ineens zag Albus iets , een herinnering ofzo. Toch leek het niet echt op een herinnering, meer iets van het verleden. 'Mijn naam is Draco malfidus' hoorde Albus zeggen. Toen was Albus weer terug in de normale wereld. 'Albus,gaat het?' Zei Jasmin. 'Ja,ja...' Zei albus. 'Zeg, wat moet zo'n modderbloedje van jou?' Vroeg Rocerium.'Aah!' Zei Albus pijnelijk. Hij was weer terug in die herinnering 'Jij vind mijn naam grappig joh?' Hoorde Albus iemand zeggen. 'Wie jij bent zie je zo. Een tweedehands kloffie,jij moet een wemel zijn.' 'Zeg,wat heb jij?' Vroeg Rocerium. 'Ik vroeg of je mijn vriend wou zijn' zei Rocerium. Toen zag Albus weer die herinnering,maar wel beter. Hij zag 2 jongens ,die sterk leken op zijn vader en Draco malfidus,maar veel jonger. 'Ik denk dat ik zelf wel beslis wie mijn vrienden zijn.' Zei de jongen die op zijn vader leek. Ineens wist Albus het. 'Ik wil liever niet bevriend zijn met een pestkop zoals jou,Rocerium.' Zei Albus. 'Hier zal je spijt van krijgen,potter.' Zei Rocerium. 'Kom Scorpius,we gaan'. 'Nee',zei Scorpius. 'Hoezo nee, Scorpius?' Zei Rocerium verbaast. 'Ik zei nee' zei Scorpius.'Albus heeft gelijk,niemand wilt omgaan met een pestkop zoals jou.' 'Hier zal je spijt van krijgen,Malfidus.' Zei Rocerium. Net toen hij z'n toverstaf wou pakken, kwam Anderling. 'Jullie mogen komen' zei ze. 'Sorry' zei Albus. 'Hoezo sorry?' Zei scorpius. 'Dankzij mij ben je nu een vriend kwijt' zei Albus. 'Ach, ik denk dat jij een betere vriend bent' zei scorpius. 'Ga je nog antwoorden op mijn vraag?' Vroeg hij. Albus dacht na. Scorpius was duidelijk aardiger dan zijn vader. 'Ik wil je vriend zijn' zei Albus. Scorpius glimlachte. 'Voordat we beginnen met indelen,wil ik nog een paar dingen mededelen.' Zei Anderling. 'Het is hartstikke verboden om naar het verboden bos te gaan. Wie dit doet, zal streng gestraft worden. En verder nog iets: dit jaar komen er nieuwe leerkrachten'. Iedereen was verbaast. Wie zouden ze zijn?


Reacties:


ouzza31
ouzza31 zei op 20 sep 2011 - 14:55: