Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » SFs » Desert Song

SFs

17 sep 2011 - 11:04

205

1

206



Desert Song

Het was echt een grote waas in mijn hoofd. Was ze dood of niet? Ik wist niet zeker of ze nog ademde. Of was ik gewoon bang voor de werkelijkheid?
Haar gezicht was bedekt met bloed, net als haar witte, kanten jurk. Het zag er vreselijk uit en het maakte me bang.
Ze leeft niet meer.
Ik zuchtte en liep naar het tafeltje met bewijsmateriaal. De laatste dag. Maar ik zou me er wel weer doorheen vechten. Dat hadden we immers altijd gedaan.
Ik keek naar mijn handen. Ze zaten onder het bloed en vastgeboeid aan elkaar. Ik voelde aan mijn gezicht en kreeg door dat het nog veel erger was dan ik had gevreesd.
De deur ging open en twee gewapende politiemannen kwamen binnen. Ze pakten me ruw beet en trokken me weg in het donker.
Toen ik mijn ogen opendeed lag ik op een donkere, koude vloer. De tralies blokkeerden mijn weg naar de gang die minstens net zo donker was als mijn cel. Hoog boven mijn hoofd zat een klein raampje, maar er kwam geen licht doorheen. Het was nacht.
Hoe had ik dit ooit kunnen doen?
From the lights to the pavement
From the van to the floor
From backstage to the doctor
From the Earth to the morgue


Reacties:


Tweety
Tweety zei op 30 juli 2012 - 18:08:
mooi