Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » Albus potter en het geheim van de terugkeer... » sorteren

Albus potter en het geheim van de terugkeer...

17 sep 2011 - 18:03

259

4

257



sorteren

'Een ervan zal de komende jaren nog leraar zijn.' Zei Anderling. 'De andere 3 zullen alleen dit jaar les geven. Graag een hartelijk applaus voor proffesor malfidus,proffesor wemel, mevr.griffel en professor potter!' Albus, Roos en Scorpius schrokken. Wat moesten hun ouders hier? 'Proffesor malfidus zal hier de jaren blijven om bezweringen tegen zwarte kunsten te geven. Mevr.griffel zal spreuken doen, proffessor wemel doet geschiedenis van toverkunst en professor potter doet toverdranken.'Zei Anderling. 'En dan kan het sorteren nu beginnen. Roos wemel?'Zei Anderling. 'Oke rustig aan'zei Roos. 'AHA!' Zei de sorteerhoed. 'Roos wemel,de dochter van mevr.griffel en professor wemel? Je ben erg slim,dat zie ik... Mmm, Ik weet denk ik wat ik met jou ga doen.....Griffoendor!' Blij ging Roos aan de tafel van Griffoendor zitten. 'Jasmin el dana?' Zei Anderling. 'Mmm moeilijk moeilijk moeilijk.' Zei de sorteerhoed. 'Dan maar:griffoendor!' 'Levander trippelaar?' Zei Anderling. 'Ik weet het al' zei de sorteerhoed.
'Ravenklauw!'
Zo ging het verder, toen Sofie net was ingedeeld in griffoendor, was Rocerium aan de beurt. 'Rocerium agnus?'Zei Anderling. 2 seconden nadat rocerium de hoed aanraakte,riep de sorteerhoed:'Zwadderich!'. 'Dat was snel!'Zei Albus verbaast. 'Dat is nog niks vergeleken met mijn vader' zei Scorpius. 'De hoed kwam nog niet eens op zijn hoofd en het riep al Zwadderich!'.
'Albus potter?'
Albus slikte. Snel ging hij naar de hoed.
'Aha,jij moet vast de jongste zoon van harry potter zijn. Maar waar moet ik je indelen?'
'Niet Zwadderich, niet Zwadderich....' Zei Albus zachtjes. 'Niet Zwadderich he? Je vader was ook zo. Maar goed, als jij het wilt....griffoendor!' Blij ging Albus naar zijn tafel. Nu kon hij alles aan.


Reacties:


ouzza31
ouzza31 zei op 27 sep 2011 - 18:30:
PECH


bella zei op 25 sep 2011 - 16:55:
umh het is dan ook voor vrouwen proffesor niet mevrouw


ouzza31
ouzza31 zei op 18 sep 2011 - 16:42:
oke dan


realMe
realMe zei op 18 sep 2011 - 16:27:
dit is best leuk
ga maar snel verder