Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » black memories » chapter 4) silent stars

black memories

17 feb 2009 - 16:55

588

0

258



chapter 4) silent stars


Een koude wind streek langs mijn gezicht, ik merkte het wel, maar voelde het maar amper. Een traan rolde over mijn door het maanlicht gestreelde gezicht. Ik staarde de afgrond in. Het was vanaf hier zo diep, dat ik de grond amper kon zien. Hier stond ik dan, na 2 jaar van verdriet en pijn, op de bovenste verdieping van de grootste flat die ik kon vinden. Verdieping 19 om precies te zijn . ik zette mijn rechter voet op de ijzeren reling van de afrastering. Voor het laatst pakte ik mijn i-pod, en ik zette het nummer escape to the stars van cinema bizarre op. Dat vond ik toepasselijk, want dit werd mijn ontsnapping naar het rijk van duizenden sterren. Naarmate de tekst van het liedje regel voor regel door mijn hoofd dreunde, voelde ik hoe het nummer bij me paste.





I'm sick and tired of this so-called life
Without room to breathe
I toss and turn in my bed all night
Am I the only one who finds no peace?

Ik, ik kan niet meer, echt niet, dit leven, is niet het leven waar ik mijn levenlang van gedroomd heb. Ik vind nergens, met niemand een plaatsje voor mij en mijn verleden. Dit leven is niet van mij!

What are you waiting for?
What are you waiting for?

Ja waar wacht ik op? als ik nu gewoon even doorzet, en spring, dan is het voorbij. Echt voorbij !

Escape to the stars
Feeling so free
Just you and me
Escape to the stars
Chasing a dream
All that we need is to believe
Escape to the stars

Ik zou zo graag , naar al die sterren toe gaan,vrij zijn, als ik op shins stem vertrouw, hoef ik alleen maar te geloven dat hij gelijk heeft. Dan is mijn droom waarheid, dan ben ik vrij. Ik ontsnap naar de sterren.

I've always been the one to speak my mind
Strove against the stream
Take on the system or leave it behind
And you will find a new reality

Ik was nooit zoals anderen, ik zei altijd wat ik vond of wilde. Maar nu kan dat niet meer, en weetje, zonder die macht, heb ik er geen zin meer in.

What are you waiting for?
What are you waiting for?

Is dat verdomme nog niet duidelijk ? tot dit liedje afgelopen is. dat laatste schreeuwde ik bijna tegen mijn I pod.

Escape to the stars
Feeling so free
Just you and me
Escape to the stars
Chasing a dream
All that we need is to believe
Escape to the stars

Ja ja, geduld, ik spring zo, nog heel eventjes, dan ben ik vrij, heel dichtbij de sterren, die mij altijd door de nachten geholpen hebben.

Overcome gravity
Holding you down
On the ground
Free from insanity
No one else is around

Ik keek een laatste keer om me heen. Er was helemaal niemand!. Zou ik de zwaartekracht kunnen overwinnen? Ik ging het proberen, ik zou wel zien als het mislukte, hoe groot is die kans als je bijna 2,5 kilometer boven de grond staat?


Escape to the stars
Feeling so free
Just you and me
Escape to the stars
Chasing a dream
All that we need is to believe
Escape to the stars

Ookal was het liedje nog niet afgelopen, ik had geen geduld meer!. Bij die laatste escape to the stars, zette ik mijn linker voet naast mijn rechtervoet, en ik liet me vallen. Ik voelde de lucht langs mijn gezicht suizen, en het tegelpad waar ik op zou landen kwam steeds dichterbij. Kort voelde ik nog een klap, en toen werd alles zwart, net zo zwart als de herinneringen die me hier toe gedreven hebben. Ik vloog omhoog, naar mijn doel : de sterren, het was me gelukt, ik was ontsnapt!.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.