Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Yu-Gi-Oh! » Hanna » Hoofdstuk 11: De villa

Hanna

24 sep 2011 - 13:30

1264

2

360



Hoofdstuk 11: De villa

Hanna's vriendin Dana is weer terug van vakantie en is zeer nieuwsgierig naar de verhalen van Hanna. Doordat ze het zo gezellig hebben, komt Hanna te laat thuis en staat Mokuba al vijf minuten op haar te wachten. Uiteindelijk gaan ze naar het huis van Seto en Mokuba. Hanna kan haar ogen niet geloven.

Over drie dagen is mijn duel met Joey. Ook moet ik over twee dagen weer naar school. Ik haat het als de vakantie over is. Dit is het laatste weekend van de vakantie en maandag mag mijn gips eraf. Helaas moet ik nog met die gipsarm de schooldag doorkomen. Vandaag heb ik met Seto afgesproken. Het duelleren gaat goed en vandaag ga ik leren om met een dueldisk overweg te kunnen. Ik kan het dan wel niet gebruiken, maar Seto zal voordoen hoe het moet en hij zei zelf dat ik een snelle leerling ben. Mijn oom is op vakantie en dus heeft Mokuba gezegd dat ik in stijl naar hun huis zou komen. Seto heeft alleen tijd in de avond en dus eet ik daar ook. Mijn moeder komt de kamer binnen. ‘Je eet vanavond bij Seto?’ vraagt ze voor de zekerheid. Ik knik. Mijn moeder begint breed te grijnzen. ‘Als je weer thuis bent, vertel me dan alle details.’ zegt ze. Ik rol met mijn ogen. ‘Zal ik doen.’ zeg ik. ‘Yes.’ zegt mijn moeder zachtjes, maar ik kan haar horen. ‘Vandaag is je vriendin Dana weer thuis, toch?’ vraagt mijn moeder. Dat ben ik helemaal vergeten! Over twee minuten heb ik met haar afgesproken op MSN. Ik ren als een gek naar boven. Mijn moeder kijkt me verbaast na. Boven start ik de computer op. Ik red het net en Dana en ik komen net op hetzelfde moment op MSN. ‘Hey, schat!’ typt Dana. ‘Hey ^^ Hoe gaat het?’ typ ik terug. ‘Goed, hoor. Frankrijk is echt prachtig en ik heb heerlijk genoten. Het was lekker weer en ik heb heerlijk paard gereden.’ ‘Gezellig!’ typ ik terug. Fijn dat zij het ook zo naar haar zin had. ‘En bij jou?’ typt Dana. ‘Geweldig! Je weet toch dat ik stage heb bij Kaiba Corp.?’ ‘Ja’ ‘Nou, ik heb daar Mokuba en Seto Kaiba ontmoet. Mokuba is echt zo’n schatje.’ Dana blijft even stil. ‘OMG!’ typt ze ineens. ‘I know!’ reageer ik terug. ‘Ik wil alles horen. Zullen we afspreken in het park? Heb je vanmiddag tijd?’ vraagt Dana. ‘Ja, om 1 uur?’ vraag ik. ‘Ja.’ ‘Mooi, zie je dan!’ typ ik en ik sluit MSN af. Het is al twaalf uur. Ik ga naar beneden waar mijn moeder aan het stofzuigen is. ‘Ik ga vanmiddag naar het park.’ zeg ik zo hard mogelijk om boven de stofzuiger uit te komen. ‘Wat?!’ vraagt mijn moeder ook hard. Ik zet de stofzuiger uit. ‘Dat ik vanmiddag naar het park ga. Ik heb afgesproken met Dana.’ zeg ik. Mijn moeder knikt. ‘Als je maar op tijd thuis bent.’ zegt ze. ‘Beloof ik.’ Ik ga naar de keuken en ik maak een boterham klaar. Ik zet de tv aan en ik ga lekker op de bank liggen. Uiteindelijk is het vijf voor 1 en ik pak de huissleutels. Ik kom bij het park aan en Dana is er al. ‘Hey, schat.’ begroet ze en we geven elkaar een knuffel. ‘Je bent lekker bruin geworden.’ zeg ik en ik bekijk Dana van top tot teen. ‘Elke dag zon. Geen enkele keer regen.’ zegt ze en lacht. We gaan op een bankje zitten vlakbij een fontein. ‘Maar daarvoor hebben we niet afgesproken.’ zegt Dana en glimlacht vol enthousiasme. Ik knik. Dana wil altijd , als ze iets interessants hoort, elke detail weten. ‘Ik heb het je nog niet verteld, maar de eerste dag van mijn stage was een ramp. Het was een bloedhete dag en de lift deed het daar niet, dus moest ik telkens de trap nemen.’ Dana luistert aandachtig. ‘Ik kreeg zo’n soort mobieltje en…’ verder kom ik niet. ‘Ik wil horen over Seto.’ zegt ze. ‘Hoe was je eerste kennismaking?’ vraagt ze. ‘Nou, ik moest koffie brengen naar zijn kantoor en toen ik daar was, botsten we tegen elkaar op. Ik wist toen niet dat hij het was en raakte helemaal in paniek!’ Dana begint te lachen. ‘Typisch jij.’ zegt ze. Ik geef haar een duwtje en ik ga verder met mijn verhaal. Uiteindelijk ben ik bij het gedeelte gekomen waar ik een duel met Joey heb geaccepteerd. ‘Joey Wheeler. Hij werd tweede in Duellist Kingdom.’ zegt Dana. ‘Een sterke tegenstander.’ Ik knik. ‘Ik geloof erin dat ik hem ga verslaan.’ Dana knikt en bekijkt mijn gebroken arm. ‘Ik ben zo enthousiast over jij en Seto dat ik vergeten ben om te vragen hoe je in hemelsnaam aan je gebroken arm komt.’ Ik bekijk mijn arm. ‘Een ongeluk. Ik ben namelijk aangereden. Een klein kind stak de weg ineens over en toen moest ik uitwijken naar links. Toen gebeurde het.’ Dana schrikt. ‘Was je ernstig gewond?’ vraagt ze bezorgt. Ik schud mijn hoofd. ‘Een wondje op mijn hoofd en deze gebroken arm. Meer niet.’ Dana haalt weer opgelucht adem. We blijven een tijdje in het park en kletsen over van alles. Ineens gaat mijn mobieltje af. Ik neem op. ‘Johanna, Mokuba staat op je te wachten. Je bent te laat.’ zegt mijn moeder boos. Altijd als ze boos is, zegt ze mijn volledige naam. ‘Shit!’ roep ik. Dana kijkt me vragend aan. ‘Ik kom eraan.’ zeg ik en ik hang op. ‘Waar moet je heen?’ vraagt Dana. ‘Naar huis. Mokuba staat op me te wachten.’ leg ik uit. Dana knikt. ‘Ik zie je Maandag wel weer.’ zegt ze. We zwaaien elkaar gedag en ik ga zo snel mogelijk naar huis. Buiten adem kom ik thuis aan. Mokuba vindt het niet erg dat ik te laat ben. Mijn moeder schud afkeurend haar hoofd. Het valt me nu pas op dat er een grote zwarte limo voor de deur staat. Vol ongeloof kijk ik ernaar. ‘Met de limo?’ vraag ik. Mokuba knikt. ‘Gaaf!’ roep ik en ik ren naar de limo. ‘Veel plezier.’ zegt mijn moeder. Ik knik alleen maar. Ik wil zo snel mogelijk die limo in. Eindelijk vertrek ik samen met Mokuba naar zijn huis. Als we daar zijn, kijk ik mijn ogen uit. Het huis is gigantisch en het is niet eens een huis, maar een villa. ‘Wow.’ zeg ik vol verbazing. Mokuba begint te lachen. ‘Je moet je gezicht eens zien.’ zegt hij lachend. De chauffeur stapt uit en doet de deur voor mij open. ‘Dank u.’ zeg ik en ik stap de auto uit. De poorten gaan open en Mokuba en ik lopen naar de voordeur die geopend wordt door een man. ‘Hey, Roland.’ zegt Mokuba. Roland knikt en bekijkt mij. ‘Zo, dit is dus Hanna?’ vraagt hij en steekt zijn hand uit. Ik schud zijn hand. ‘Fijn je te ontmoeten.’ zegt hij. ‘Geheel wederzijds.’ zeg ik beleefd. Mokuba vindt het raar dat ik ineens zo chique praat, maar laat het erbij. We lopen verder de villa in. Ik zou er geheid in verdwalen. Uiteindelijk zijn we bij Seto aangekomen. ‘We gaan eerst eten.’ zegt Seto en zet een handtekening op een papier. Mijn maag begint te knorren. ‘Goed idee, broer.’ zegt Mokuba en neemt me mee. Weer al die trappen af. We zijn bij de eetzaal gekomen. Ik ga tegenover Mokuba zitten en Seto aan het hoofd. Het eten wordt binnengebracht en het ziet er overheerlijk uit. Ik weet niet wat het eten is. ‘Je mag pakken, hoor.’ zegt Mokuba. Ik schep beleefd een klein beetje op. Ik proef een klein stukje en het lijkt net de hemel in mijn mond. ‘Goddelijk.’ zeg ik en ik neem enthousiast een groter stuk van mijn vlees. Mokuba lacht en Seto glimlacht. We hebben heerlijk gegeten en de kok voelt zich helemaal geweldig door al mijn complimentjes. ‘Zullen we gaan beginnen met je training?’ vraagt Seto.


Reacties:


Iloveanime
Iloveanime zei op 25 sep 2011 - 19:42:
Echt megaleuk!
Een limo voor de deur dat wil ik ook wel.
Ga snel verder lezen....

Gr. Iloveanime


bonita105
bonita105 zei op 24 sep 2011 - 9:17:
whaaaaaaaaaaaa leuk
seto doe maar niet zo scheinheilig want ik weet wel dat je hanna leuk vind
snel verder en graag een melding als je verder bent