Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Yu-Gi-Oh! » Hanna » Hoofdstuk 12: De laatste keer trainen

Hanna

24 sep 2011 - 13:29

1002

2

406



Hoofdstuk 12: De laatste keer trainen

Hanna leert erg snel en daardoor valt er niets meer aan haar te leren. Dit is dan ook de laatste keer trainen.

Seto doet en dueldisk om zijn arm en houd het voor mijn gezicht. ‘Je doet je deck hierin.’ legt Seto uit en legt zijn deck op een plaats. ‘Je levenspunten verschijnen dan op de display.’ Ik knik. Dat is makkelijk. Seto pakt een kaart en legt het horizontaal op de dueldisk. ‘Het gaat ongeveer hetzelfde als bij een gewoon duelveld. Dit is in verdediging.’ zegt hij en draait het monster nu verticaal op de dueldisk. ‘Aanvalsmode.’ Dat heb ik al eens gehad. Dat snap ik nu wel. Seto trekt een paar kaarten. Uiteindelijk heeft hij een valkaart gevonden. ‘Een magie of valkaart doe je in deze gleuven.’ Hij schuift ze erin.’Dat is makkelijk.’ zeg ik. Seto gaat ongestoord verder met zijn uitleg. ‘Met deze knopjes activeer je ze.’ Hij tikt een paar grijze knopjes aan. ‘Als een monster naar de begraafplaats moet, duw je je kaarten hierin.’ Ik knik. ‘Dus, daar gaan je valkaarten en magie kaarten, daar activeer je ze en daar is de begraafplaats.’ zeg ik. Seto knikt. Ik bekijk de dueldisk. Ik zou daar zo graag me willen vechten. Helaas moet ik wachten tot Maandag avond. Dan gaat mijn gips eraf. De dueldisk ziet er zo stoer uit om Seto zijn arm. Seto bekijkt de dueldisk. ‘Je mag het wel omdoen.’ zegt hij. Ik begin te stralen uit mijn ogen. ‘Graag!’ zeg ik enthousiast. Seto doet de dueldisk af en schuift het over mijn linkerarm. Ik bekijk de dueldisk van alle kanten. ‘Sexy.’ zeg ik. Seto glimlacht. Ik sta op en ik loop naar een spiegel. Het staat me geweldig! Alleen die gipsarm verpest het weer. ‘Knap staaltje techniek.’ complimenteer ik Seto. ‘Dank je.’ zegt hij duidelijk blij met het complimentje. Mokuba komt de kamer binnen. ‘Staat je goed.’ zegt hij. Ik knik. ‘Je mag het houden. Ik heb er toch zat.’ zegt Seto. Nu begin ik echt te stralen. ‘Echt?’ vraag ik voor de duidelijkheid. Seto knikt. Ik glimlach breed. ‘Dank je.’ zeg ik. ‘Zullen we dan nu gaan trainen?’ vraagt Seto en voordat ik antwoord geef, loopt hij al de kamer uit. Ik volg hem samen met Mokuba en we komen uit bij een kamer met een duelleerveld. Mokuba gaat op de tribune zitten. Seto en ik stappen de platform op en we gaan de lucht in. Het duelleerveld schiet aan. ‘Je bent wel toe aan level vijf.’ zegt Seto en hij klikt het aan. ‘Hetzelfde als vorige keer, ik ga je niet helpen. Ik leg alleen je kaarten neer aangezien je daar niet in staat voor bent.’ Ik knik. De vorige keer ging goed. Seto schud mijn kaarten en legt ze neer. Ik pak met mijn linkerhand vijf kaarten en ik bekijk ze. Ik mag beginnen. Het duel gaat goed, totdat ik vast kom te zitten. Ik kan niets meer doen, dan toekijken hoe de computer zijn aanval roept en ik al mijn levenspunten verlies. ‘Jammer.’ zeg ik. ‘Weet je wat er fout ging?’ vraagt Seto. Dat weet ik maar al te goed. ‘Ik had moeten wachten met het oproepen van mijn magiekaart.’ zeg ik. Seto knikt. ‘Nog een keer en nu ga je je beter focussen.’ Ik knik en we beginnen het duel weer. We gaan net zolang door totdat ik heb gewonnen. Het duurt niet lang meer. Ik ben nog drie beurten verwijdert van winnen. Ik bekijk mijn kaarten en het veld. De computer heeft een kaart op zijn kop liggen. Dat moet een magie of valkaart zijn. Ik heb Night Wing Sorceress op het veld in aanvalsmode en Mystic Horseman in de verdediging. Seto trekt een kaart en geeft het aan me. Het is Mystical RefPanel! Met die kaart kan ik een aanval van een magiekaart absorberen en dan kan ik bepalen naar wie die aanval gaat. ‘Ik knik met mijn hoofd dat ik die kaart wil hebben en Seto legt hem op zijn kop neer op het veld. Het is de computer zijn beurt. Een kaart dat op het veld lag, komt omhoog en het is Meteor of Destruction. De kaart activeert en een meteoor verschijnt boven het veld en vliegt met een rotvaart op me af. ‘Activeer Mystical RefPanel!’ zeg ik tegen Seto. Seto activeert het en de meteoor beland in een spiegel. Ik glimlach. ‘De aanval gaat naar de computer!’ roep ik en Mystical RefPanel vuurt de meteoor af. De computer verliest al zijn levenspunten. ‘Ik deed het! Ik deed het!’ roep ik blij. Seto is onder de indruk. ‘Je leert echt snel en dat was een slimme zet.’ zegt hij. Mokuba begint te juichen. ‘Goed gespeeld!’ roept hij. Het platform gaat naar beneden. Mokuba en ik maken samen een dansje. Seto kucht en onderbreekt ons dansje. ‘Je bent klaar met je trainingen.’ zegt Seto. ‘Er valt je niets meer te leren.’ Ik schrik ervan, maar aan de andere kant betekend het wel dat ik enorm vooruit ben gegaan en het nu zelf wel aankan. ‘Je kan altijd hier komen om te duelleren als je sterker wilt worden en misschien kan je zelfs ooit een keer tegen mijn broer duelleren.’ zegt Mokuba. ‘Niet te hard van stapel lopen.’ zegt Seto. Ik knik. ‘Zal ik doen.’ We lopen naar de voordeur. De limo staat al voor me klaar.‘Ik zie je dinsdag weer.’ zeg ik tegen Seto en ik geef hem een knuffel. Mokuba begint te grinniken als hij het verbouwereerde gezicht van Seto ziet. Ik loop samen met Mokuba naar de limo en ik zwaai Seto gedag. We stappen de limo in en rijden weg. ‘Je bent echt enorm gegroeid in die paar weken.’ zegt Mokuba. Ik wordt er verlegen van. Thuis wacht mijn moeder al op me. ‘Hoe ging het?’ vraagt ze. ‘Geweldig! Ik eb in mijn eentje level 5 gedaan en ik heb nog gewonnen ook!’ ‘Level 5, is dat moeilijk?’ vraagt mijn moeder die kennelijk niets van de levels snapt. Mokuba knikt. Ik keer me om naar Mokuba. ‘Ik zie je dinsdag weer.’ zeg ik en ik geef hem een knuffel. ‘Tot dinsdag.’ zegt Mokuba en vertrekt weer.


Reacties:


Iloveanime
Iloveanime zei op 25 sep 2011 - 19:47:
Snel verder....
Ben echt benieuwd naar het gevecht tegen Joey.
Senl verder...

Gr. Iloveanime


bonita105
bonita105 zei op 24 sep 2011 - 13:40:
ik had echt in lachen uigebarst als hanna een kus aan seto gaf om hem te bedanken
snel verder
graag een melding als je verder bent