Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » you stole my heart before i could say no. » Deel 5

you stole my heart before i could say no.

17 feb 2009 - 20:47

1020

1

259



Deel 5

Deel 5: Om 18uur zijn we eindelijk thuis van de shoot. Moe laten ik en Jelke ons in de zetel vallen. ‘En hoe was het?’ vraagt mama. ‘Vermoeiend’ ‘Ja en wij hebben twee jongens leren kennen en zij komen ons binnen 2uur halen om iets te gaan drinken.’ vul ik Jelke aan. ‘En wie zijn de jongens, als ik vragen mag?’ ‘Je gelooft het toch nooit…’ ‘Ja, wij geloofden het zelf bijna niet.’ Ik en Jelke vullen elkaar perfect aan. ‘Zeg het nu gewoon, jullie maken mij nieuwsgierig!’ Nu maar hopen dat ze ons gelooft natuurlijk. ‘Bill Kaulitz en Tom Kaulitz’ gillen ik en Jelke samen. Haar mond valt open van verbazing. ‘Dat menen jullie niet!’ ‘Ja, echt wel, je zal het wel zien vanavond, als ze ons komen halen.’ Als ze ons dan eindelijk toch gelooft, ga ik naar boven. Om halfzeven besluit ik te douchen. Als ik uit de douche kom, loopt Jelke de badkamer al binnen, ‘mijn beurt’ ‘Ja ja, ik ben zo weg’ Ik hou mijn handdoek goed vast en graai van alles van de wastafel. Ik loop mijn kamer binnen en doe mijn bh en onderbroek aan. ik draai de handdoek om mijn lange haar en zoek een andere navelpiercing uit. Ik ga voor de gewone, twee zilveren bolletjes. In mijn tong steek ik twee zwarte bolletjes. Ik trek mijn kleerkast open en haal ze helemaal ondersteboven. Ik weet niet wat ik kan aantrekken, ik hou verschillende dingen voor me en trek verschillende dingen ook aan, maar dan is het toch nooit goed genoeg. Ik haal mijn spijkerbroek met een scheur aan mijn linkerbovenbeen uit de kast en trek deze aan. In die broek draag ik mijn riem met zwarte en witte studs. De broek hangt los op mijn heupen, dus ik heb genoeg ademruimte, zodat ik straks niet flauwval als ik de jongens terugzie. Ik lach bij die gedachte. Ik trek boven de broek een gewoon zwart topje aan, tot net boven mijn navel en een niet te diepe décolté , het bovenste randje is mooi afgerond. Ik bekijk de spullen die ik heb meegenomen uit de badkamer en besluit dat ik niet te veel make-up zal opdoen. Ik breng zorgvuldig wat zilverkleurige oogschaduw aan en doe wat zwarte mascara over mijn lichte wimpers om mijn ogen af te werken. Om het geheel af te werken, breng ik wat lichtrode lipgloss aan. Mijn nog halfnatte haar leg ik met mijn in model. Ik laat het wat warrig over mijn schouders vallen en leg mijn pony schuin. Ik haal mijn zwarte pumps vanonder het bed, trek ze aan en doe een stap achteruit. Ik bekijk het geheel in de grote spiegel op mijn kast. Ik keur het resultaat, ik ben tevreden. Mijn look ik street en toch sexy. Het is half acht, ik ga naar beneden en eet rustig een boterham met choco. Als ik net terug naar boven wil gaan, om mijn tanden te poetsen, gaat de bel. Dat kan toch niet, het is nog maar kwart voor acht. Ik kijk door het raampje en zie tot mijn grote opluchting dat het slechts mijn tante is. Ik doe de deur open en leidt haar snel naar de woonkamer. Ik loop de trap op en poets snel mijn tanden, als ik de badkamer uitkom, kom ik Jelke tegen. Ze ziet er prachtig uit, ze heeft een zwart rokje aan, een wit topje met een gezicht er op afgebeeld in zilveren glinsters en een licht truitje. Ze heeft zilveren pumps aan, die bij haar zilveren kettinkje passen. Haar haar is mooi gestijld en ze heeft ook weinig make-up op. ‘Je ziet er adembenemend mooi uit.’ breng ik onder de indruk uit. ‘Jij moet spreken, you’re hot stuff.’ lacht ze. Ik lach met haar mee en iets later gaat de bel, gespannen kijken we naar elkaar en met een glimlach stappen we de trap af. Ik doe zachtjes de deur open, neem mijn zwarte leren jasje van de kapstok en roep ‘Ma, we zijn weg.’ Ze antwoord. ‘amuseer jullie en niet te laat.’ Ik laat Jelke buiten en stap achter haar ook buiten, zacht trek ik deur terug dicht. Ik doe mijn jasje aan en als ik achter me kijk zie ik mama onopvallend door het raam kijken, met open mond. Ik stap op Tom af ‘Blijf je zo staren, of zeg je nog iets?’ vraag ik, terwijl ik hem een kus op zijn kaak geef. ‘Sorry maar, je ziet er zo mooi uit, je bent adembenemend.’ Ik kijk verlegen naar de grond en stamel. ‘Dankje, jij ook.’ Bill komt ook hallo zeggen en als ik hallo terug zeg, grijnst hij ineens. ‘Je hebt ook een tongpiercing.’ ‘Inderdaad ja, al zo’n goeie twee jaar.’ lach ik. ‘Toon!’ roept Tom. Ik steek speels mijn tong uit en hij laat zijn tong langs zijn lip glijden. Een rilling glijdt over mijn rug en zet elk haartje op mijn lichaam recht. *** ‘Rijden maar.’ roept Bill naar de chauffeur van de limousine en langzaam begint deze te bewegen. *** We komen aan, aan hun hotel en Tom leidt me nonchalant naar de lobby. Achter me zie ik Bill hetzelfde doen bij Jelke. Hij houdt mijn stoel achteruit en schuift hem dan naar voor, zodat ik kan zitten. Wat een gentleman. ‘Als het niet geeft, komen Georg en Gustav straks ook even.’ zegt Tom zonder mijn ogen los te laten. ‘Nee, geen probleem’ antwoord ik poeslief. Als we al iets gedronken hebben en kennisgemaakt hebben met de andere jongens, vraagt Tom plots om te dansen. Ik stel me samen met hem recht en ga met hem dansen. Onze lichamen tegen elkaar geplakt, zijn handen op mijn heupen. Alles lijkt zo perfect, maar het getril in mijn broekzak maakt me terug wakker en Tom ook. Ik kijk hem aan. ‘Ik kijk straks wel, ik heb nu leukere dingen te doen.’ Hij grijnst en we gaan terug helemaal op in de muziek. Dit wordt nog een leuk avondje. Ik sla mijn armen om hem heen en wieg mijn heupen heen en weer op het ritme van de muziek. Ik voel zijn hart tegen mijn hart slaan.


Reacties:


KIKAxSLET
KIKAxSLET zei op 18 feb 2009 - 18:50:
xO
Omg! Hoe prachct!! Doe je snel verder? Hij is geweldig! Zo moooi geschreven!