Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Against my will. [16+] » Proloog.

Against my will. [16+]

29 sep 2011 - 14:04

176

1

193



Proloog.

Ze keek hem uitdagend aan, hij keek terug. Zijn kruis stond strak. Ik slikte een keer en wou weg kijken maar Micheal corrigeerde mij met een waarschuwende blik en langzaam liet ik mijn blik weer vallen op het ritueel voor me, het gebruikelijke. Elke nieuweling moest dit zien, het observeren en het later zelf uitvoeren. Rilling liepen over mijn rug terwijl ik bleef kijken. Ik hoorde Micheal wat fluisteren mijn boeien werden losgemaakt en ruw werd ik van me stoel getrokken. ‘Je bent er klaar voor,’ zei hij op een dreigende toon met een gemene grijns. Een vriend van hem duwde me vooruit naar een deur. Hij opende hem en duwde me naar binnen. Daar stond ik dan, half naakt. De vreemde man keek op en zijn mondhoeken gingen langzaam omhoog. Het voelde vreselijk. Langzaam kwam hij op me aflopen en beveelde me om op het randje van het bed te gaan zitten. Ik luisterde naar wat hij vroeg en ging zitten. Tranen stonden in mijn ogen en langzaam maakte de man mijn bh-sluiting los.


Reacties:


Soraya
Soraya zei op 29 sep 2011 - 16:48:
Jezus, dit sleept je echt gelijk mee. Heel goed geschreven, echt spannend! <3