Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Against my will. [16+] » 001.

Against my will. [16+]

29 sep 2011 - 16:20

261

2

169



001.

Met zijn gore vingertoppen liet hij mijn bh-bandjes sensueel over mijn schouders glijden. Hij kuste mijn getinte huid en fluisterde: ‘Ik verlang naar je.’ Het kippenvel stond op mijn armen, maar me verroeren durfde ik niet. Stokstijf bleef ik zitten uiteindelijk hield de man op en liep naar het andere meisje dat op het bed lag en haar handen haar lichaam streelde. Wat doe ik hier? Ik hoor hier niet. Waar 'hier' was wist ik ook niet. Micheal had me hier naartoe gelokt, zijn sluwe plannen. Ik ben erin getrapt. Ik voelde me als een rat in een val. Ik draaide mijn hoofd naar het grote glazenraam waar Micheal met zijn vrienden toe stonden te kijken. Ik beet op mijn lip iets te hard want ik proefde bloed. ‘Ga maar liggen, maak het jezelf comfortabel,’ zei de man en gebaarde met rare handgebaren dat ik naast het meisje moest liggen. Ik boog me naar mijn pumps om ze uit te doen. Mijn moeder heeft me altijd gezegd niet met schoenen op het bed, het was een automatisme. ‘Laat aan,’ zei hij bevelend. Ik schrok en kroop vlug bij het meisje op bed. Ze keek me glimlachend aan, gehersenspoeld was ze. Ik kende haar nu 2 maanden, haar pooier heet Jason. Een lange getinte jongen, bruine ogen en een lief karakter. Zou je denken. ‘Kus haar!’ Zei de man en liet zijn broek op zijn enkels vallen. Ik slikte en keek naar het meisje dat nog steeds naar me glimlachte, ze boog wat naar me toe en kuste voorzichtig mijn lippen.


Reacties:


Shawty
Shawty zei op 29 sep 2011 - 18:09:
Super goed geschreven! <3


Soraya
Soraya zei op 29 sep 2011 - 16:52:
Wow! Weer zo spannend, je bent goed. Snel verder alsjeblieft? (: