Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Against my will. [16+] » 002.

Against my will. [16+]

29 sep 2011 - 19:24

354

2

156



002.

Het meisje -Melody genaamd- liet haar hand op mijn heup rusten terwijl ze op mijn onderlip beet. Ze keek me uitdagend in de ogen maar ik straalde alleen maar angst uit. Ik kan dit niet, dit ben ik niet. ‘STOP STOP, nee ik wil dit niet,’ schreeuwde ik en duwde Melody van me af waardoor ze hard op de betonnen vloer viel aan de andere kant van het bed. Achter me hoorde ik een deur open gaan en voetstappen in mijn richting. ‘Tyfus hoer,’ hoorde ik Micheal zeggen en Jason liep meteen door naar Melody. Micheal pakte me bij mijn haren en trok mijn hoofd zover naar achteren als mogelijk was. Tranen sprongen in mijn ogen ik voelde me zo machteloos. ‘Jij gaat spijt krijgen dat je dit verpest heb.’ Nadat Micheal dat zei trok hij me ruw mee het kamertje uit. Het was moeilijk om met zijn tempo mee te lopen vanwege de hoge pumps die ik aanhad. Hij stopte bij een deur en gooide me er naar binnen ik viel op de vloer en mijn kin raakte de grond. Een pijn scheut ging door me heen en snel ging ik met mijn tong over mijn onderlip. Bloed, alweer proefde ik bloed. Ik werd geschopt in mijn zij en geslagen in mijn gezicht. Zwarte tranen stroomden over mijn wangen. Het bleef maar doorgaan de mishandeling deed ontzettend veel pijn maar na zo'n 10 minuten stopte Micheal. Hij gaf me een kus op mijn lippen en zei ‘ik hou van je vergeet dat niet.’ Daarna liep hij weg en deed de deur op slot.
Daar lag ik dan, te vergaan van de pijn. Ik tilde mijn hoofd voorzichtig op en zag in een hoekje een bed staan langzaam kroop ik er naar toe en kroop erin. Het stonk heel erg maar dat maakte me op dit moment niks uit. In een foetus houding ging ik liggen en zachtjes huilde ik door. Wat stond me morgen te wachten? Zou ik überhaupt wel eten krijgen? Vragen spookte door mijn hoofd. Maar de enige vraag waar ik een echt antwoord op wou was:

Kom ik hier ooit uit?


Reacties:


Shawty
Shawty zei op 29 sep 2011 - 20:03:
Super goed geschreven! echt!
Kan niet wachten op meer!


Soraya
Soraya zei op 29 sep 2011 - 19:37:
Je beschrijft het heel mooi, ik kreeg zelfs bijna tranen.
Jammer dat je hoofdstukken zo kort zijn.