Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » lieve nick; i love you [PROLOOG] » de verdomde boys

lieve nick; i love you [PROLOOG]

7 okt 2008 - 20:45

216

1

225



de verdomde boys

samen loop ik na schooltijd met mijn vriendin Noa naar de fietsenstalling toe waar het al aardig druk begint te worden. '' heb jij de engelse SO denk je goed gemaakt? '' vraagt noa aan mij. Zal ik haar vertellen dat ik niet geleert had? waarom niet? het is toch mijn vriendin. '' nee vet slecht! ik had niet geleerd ik was het verdomme vergeten '' ik sla mezelf tegen het hoofd. '' oow das niet slim van je chantal '' andwoord ze. Ik schud mijn hoofd. '' kom je vanavond nog op msn? '' vraagt ze als ze op haar fiets springt. '' ik probeer te komen maar eerst moet ik naar fitniss '' '' oké. tot vanavond dan! doeg '' en dan fietst ze weg. Ik pak ook mijn fiets en fiets haar na. Ik probeer zo ongezien mogelijk het hek voorbij te gaan want stel je voor dat die 2 jongens mij weer zien daar word ik niet vrolijker op! ik doe mijn capuchon op en fiets zo snel mogelijk het schoolplein af. Nu links het steegje door en dan rechts over de grote weg' fluister ik mezelf toe. Deze weg fiets ik altijd als ik weet dat de 2 jongens op school zijn. het is een omweg ze weten er nog niks vanaf. Maar dan moetik ineens vol op de remmen. '' Ieeeeeeeeeeeeee '' hoor je.........


Reacties:


Jinn
Jinn zei op 8 okt 2008 - 16:59:
Leeuk ^^