Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Gundam Wing » De Animemachine » Voedselgevecht!!

De Animemachine

16 feb 2012 - 19:06

446

0

245



Voedselgevecht!!

Hier is dan eindelijk hoofdstuk 2. Denk er wel aan dat dit verhaal al oud is, dus als er nog spelfouten e.d. inzitten hoor ik het graag! :) Veel plezier met lezen!

Hoofdstuk 2 - Voedselgevecht!!

Bij Quatre thuis in zijn enorme huis (Hé dat rijmt!!) verloopt de maaltijd niet zoals gewoonlijk. Duo is nog rumoeriger als normaal en Heero praat opeens ook wel erg veel. Kimberley en Marloes hebben snel wat kleding aangetrokken van één van Quatre’s vele zusters. Kimberley heeft nogal wat moeite met de saté. Ze krijgt de stukjes vlees niet van het stokje af en zet er zo’n kracht achter dat er een stukje vlees tegen Wufei’s hoofd vliegt.

Wufei: “Injustice!!!”¯

Hij kijkt haar boos aan. Kimberley trekt een onschuldig gezicht. Wufei pikt dit niet en grijpt een aardappel en gooit die naar Kimberley. Ze duikt weg en de aardappel beland in Duo’s gezicht.

Duo: “Hé Wuffie!! Hou je eten bij je!”¯

Wufei: “Noem me geen Wuffie!”¯

Hij begint Duo met de rest van zijn eten te bekogelen. Duo grijpt nu een stuk bloemkool en gooit het naar Wufei. Die slaat de bloemkool weg en het beland in Marloes haar gezicht. Ze kijkt Wufei aan. Ze grijpt met een grijns op haar gezicht een aardappel en gooit die tegen Heero aan. Hij snoof. Nu begint iedereen met een voedselgevecht. Niemand heeft door dat de deur open gaat.

“Heero!”¯ klinkt Relena’s stem.

Heero: “AAAAH!”¯

Hij rent weg maar glijd uit. Hij valt en trekt Marloes mee. Marloes beland boven op Heero.

Relena: “Laat mijn Heero met rust!”¯

Marloes: “Huh jou Heero? WAHAHAHAHA!”¯

Relena: “Jij bent die griet van het strand!”¯

Marloes: “Duh!”¯

Ze grijpt een hand met eten van de vloer en gooit die in Relena’s gezicht.

Relena: “AAAH!! MIJN MAKE-UP LOOPT UIT!”¯

Kimberley: “PAS OP DE WERELD VERGAAT! RELENA’S MAKE-UP LOOPT UIT!”¯

Heero is intussen knalrood geworden.

Relena rent opnieuw hysterisch gillend weg. Marloes klimt van Heero af. Iedereen stopt met het voedselgevecht.

Kimberley: “Zijn er hier leuke discotheken in de buurt?”¯

Duo: “Ik weet wel een leuke!”¯

Kimberley: “Top! Wie gaat er mee?”¯

Marloes: “IK!!! En Heero gaat ook wel me, toch Heero?”¯

Heero: “Dacht het niet!”¯

Marloes: “Aw please?”¯

Heero: “Nee!”¯

Quatre: “Ik ga ook mee!”¯

Wufei: “Ik ook!”¯

Trowa: “Dan valt er voor mij niet veel meer te kiezen!”¯

Duo: “Dus je blijft alleen achter Heero!”¯

Heero: “Goed! Goed! Ik ga al mee!”¯

Marloes: “Top!”¯

Iedereen gaat zich verkleden. Quatre had inmiddels wat kleding voor Kimberley en Marloes besteld bij de kleding-service-lijn. Het opruimen deden Quatre’s butlers.

Als iedereen beneden komt:

Duo: “Halleluja!”¯

Kimberley: “You like?”¯

Duo grijnst. “Vanavond dans jij met mij!”¯

Wufei: “Kun jij dansen dan?”¯

Duo: “In tegenstelling tot jou! Ja ik kan dansen!”¯

Heero’s ogen vallen bijna uit zijn kassen als hij Marloes in een soortgelijke outfit als Kimberley van de trap af ziet komen. Ze draagt een heel kort broekje met een kort topje. Haar langen rode haren draagt ze net als Kimberley los.

Ze gaan met zijn allen naar Quatre’s limousine. De avond is begonnen en hij zal nog lang gaan duren!

- Eind hoofdstuk 2 -


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.