Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » The goblit of fire together » Proloog

The goblit of fire together

18 feb 2009 - 17:02

428

1

351



Proloog

hoofrollen

Naam: Elena Kate Griffel/Noot
http://www.tattletart.com/wp-content/ashlee-simpson.jpg
Leeftijd: 17
Afdeling: Zwadderich
Karakter: Sluw, moedig, koppig, eigenwijs, behulpzaam, vriendelijk, avontuurlijk en intelligent.
Verliefd: Eerst Fred, Later George
Relatie: Fred Wemel
Familie: Hermelien Griffel/Theodoor Noot
Vrienden: Hermelien, Harry, Ron, George, Fred, Cho en Cecile
Overige Info: Elena lijkt een lief en onschuldig meisje, maar schijn bedriegt. Ze vecht graag en pest veel mensen, ookal is ze bevriend met griffoendors. Ze heeft verkering met Fred, maar als hij overleed aan een ongeluk begint ze George meer en meer leuk te vinden. Ze heeft dezelfde vreemde krachten als Theodoor en komt er dan ook achter dat ze familie zijn. Als ze boos is worden haar hele oogleden wit en kan je geen pupil meer zien. Ze word dan als het waar overgenomen door iets raars. Ze kan dan niet goed meer normaal worden, alleen als George, Fred of Cecile haar kalmeert. Elena is ook absoluut nergens bang voor en deinst niet zo snel ergens voor terug, tenzij haar vriendens spel op het leven komt.


Naam: Theodoor Damon Noot
http://rotae.net/art/tomriddlefull.png
Leeftijd: 17
Afdeling: Zwadderich
Karakter: Sluw, gemeen, grote ego, snel aangebrand, behulpzaam ( Voor vrienden)
Verliefd: Patty Park
Relatie: -
Familie: Elena Noot
Vrienden: Draco, Kwast, korzel, Patty enz.
Overige Info: Theodoor is, ondanks zijn liefde voor Patty, beste vrienden met Draco. Ze kennen elkaar al van kleins af aan. Draco is dan ook de enige die weet hoe het bij hem thuis aan toe gaat. Theodoor's moeder heeft een hondeleven. Haar enkel zit vast aan een zware ketting. Ze komt nooit buiten en word mishandeld door zijn vader. Niet alleen zijn vader mishandeld haar, maar Theodoor zelf ook. Dit wil hij niet doen, maar zijn vader dwingt hem. Wanneer hij het eten bijvoorbeeld niet lekker vind, moet hij al de cruciatusvloek uitspreken. Maar dit is nog niet alles. Theodoor heeft net als Elena handenmagie. Hij komt er dan ook achter dat ze familie zijn. Wanneer hij in zijn staat komt van de magie, dan worden zijn ogen zwart. Waar hij is dat word gehult in duisternis, het enige licht komt dan van hem af. Een sinister groen licht. De deuren sluiten zich, toverkracht dmv toverstokken werkt niet meer. De kracht pulseerd door de kamer en de kracht van Theodoor komt vrij. De enige die hem kan terughalen wanneer hij zo begind te worden is Patty. Een simpele aanraking of fluistering is voldoende.

overige rollen
- Harry Potter
- Ron Wemel
- Hermelien Griffel
- Draco malfidus
- George Wemel
- Fred Wemel
- Patty Park
- Voldemort
- bellatrix van Detta
- Cecile Potter
- Dooddoeners


Reacties:


Linnzy
Linnzy zei op 19 maart 2009 - 19:05:
klinkt wel leuk ff verder lezen