Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Glee » The new kid. » Week one, Auditions.

The new kid.

9 okt 2011 - 11:23

228

2

250



Week one, Auditions.

''Mister Shue! Mister Shue!'' Riep Rachel Berry terwijl ze vrolijk achter haar favoriete leraar aan rende. Shue zuchtte binnenmonds, het nieuwe schooljaar was nog geen week begonnen of Rachel bemoeide zich al met zijn zaken. Hij liep wat ongemakkelijk door, en probeerde te doen alsof hij het schreeuwende meisje achter hem niet hoorde. ''Mister Shue wacht even!'' Eindelijk had Rachel haar leraar ingehaald en begon ze naast hem te wandelen, richting de school. ''Ik heb een geweldig idee!'' Zei ze, overspoeld met zelfvertrouwen zoals altijd. ''Laten we audities houden voor Glee club! Dan trekken we zeker nieuwe leden.'' Een klein glimlachje gleed vluchtig over haar gezicht, Mister Shue zou dit zeker een goed idee vinden...

''Audities!'' Zei Shue, bijna even opgetogen als Rachel deed die ochtend. ''Dat word onze maatregel om nieuwe leden te trekken!'' Zei hij met een harde stem tegen de kinderen die voor hem zaten, glee club was net begonnen en het voelde goed zijn glee kids weer te zien.

''Audities?'' Finn Hudson fronste even bij die gedachte, ''zoals vorig jaar?'' Voegde hij er onzeker aan toe. ''Maar wat als er niemand komt opdagen!'' Jammerde Kurt. ''Dan worden we uitgelachen door de hele school.. Dat kan ik niet aan, ze vinden me al raar genoeg zoals het is!'' De bleke jongen werd nog bleker naarmate hij deze woorden uitsprak. De gedachte dat hij weer het hele jaar gepest zou worden kon hij niet over zijn hart krijgen...

''Maak je geen zorgen Kurt, Finn,'' zei Mister Shue met een scheve glimlach. ''We komen met een geweldig plan, waardoor mensen versteld zullen staan van de nieuwe glee club!'' Hij ging zitten met een zelfvoldane blik in zijn ogen. ''Een act in de kantine om de aandacht te trekken.'' Zei hij rustig. ''Meneer?'' Vroeg Santana. ''Ik vind dat we..'' ''Barbara!!'' Onderbrak Rachel haar. Santana stond boos op en bekeek Rachel even. ''Zeg ik was nog niet uitgepraat!'' Zei ze kwaad, klaar om in de aanval te schieten. ''Dames.. Ga zitten'' Zei Mister Shue. ''Deze week gaat de eer uit naar meneer Micheal Jackson.''


Reacties:


moorte
moorte zei op 30 okt 2011 - 10:43:
ben benieuwd welk liedje...
leuk verhaal
(wel een beetje late reactie)


sophieV
sophieV zei op 29 okt 2011 - 20:40:
Ben wel benieuwd naar hun optreden in de kantine, en de audities zelf natuurlijk, snel verder