Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Goede Tijden, Slechte Tijden » Poolparty!. » Een nattig feestje.

Poolparty!.

21 okt 2011 - 0:54

432

0

296



Een nattig feestje.

Hier is de bekende feestbeest Lucas die een feestje wilt geven met zijn vriendje, zus en zijn beste vriend het is een erg nat grappig feestje. Dit gaat helemaal niet over die coma verhaallijn van Lucas en Edwin

Het was wel weer eens tijd voor een feestje meteen had Lucas een geweldig feestje is zijn hoofd hij zat samen met Edwin zijn lieve vriendje, zijn zus Nina en zijn beste vriend Noud om de tafel, Maar niet in Dansatoria of in de Koning gewoon hier, zei Nina die over Villa Sanders had, Je bedoelt met alle stelletjes goed idee, zei Noud die haar heel lief aankeek, Maar wat doen we dan?, vroeg Edwin die er wel op verheugde. Het was een tijdje nadenken maar zoals gewoonlijk had Lucas een prachtige idee, Een poolparty lekker zwemmen in het zwembad met drankjes en hapjes misschien wat muziek, zei Lucas iedereen was er wel mee eens ze knikte alle 3 tegelijkertijd, Is het alleen wij 4?, vroeg Noud, Ja natuurlijk ik heb niet zoveel zin in Sjoerd en Rikki, zei Nina Edwin was even aan de stille kant, Weet je wat ik zo leuk vind aan Edwin dat hij zo lang stil kan zijn, zei Lucas die knipoogde naar zijn vriendje wat even later uitliep tot een zoen Noud en Nina volgde meteen hun voorbeeld. Ze wilde het s'avonds houden dan konden Lucas en Nina namelijk de discobal instellen nou ja Lucas alleen, Zusje kan je alsjeblieft ophouden met kijken naar je bikini en me even helpen, zei Lucas vanaf een ladder die met moeite de Discobal omhoog hield, Nee ik moet er mooi uitzien voor Noud en trouwens je kan het toch wel zelf, zei Nina die haar bikini goed glad streek eindelijk Lucas had de bal opgehangen hijgend kwam hij naar beneden, Ik pak jou wel terug, snakte hij maar Nina negeerde hem. Het was bijna tijd maar Edwin moest even zoeken naar zijn zwemkleding zonder te kloppen ging hij Sjoerd's kamer binnen, Ik klop tenminste als ik bij jou in de kamer wil, zei zijn jongere broer, Dat weet ik sorry maar heb jij me zwembroek gezien?, vroeg Edwin, Nee volgens mij had mam hem net nog, zei Sjoerd weer naar beneden Bianca had hem gewoon in zijn la gedaan Edwin keek in zijn kast en zag hem die propte hij in zijn tas en vertrok naar Villa Sanders waar Lucas wachte.
Het is al bijna begonnen Edwin was er al maar het enigste probleem was Noud die te laat was vanwege een badkamerklus, Waarom moet hij nou speciaal deze avond klussen, zei Nina die ongeduldig wachte op haar man, Als hij niet over 5 minuten is ga ik samen met Edwin alvast, zei Lucas die op zijn horloge keek. Na 5 minuten kwam Noud eraan het feestje kan eindelijk beginnen.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.