Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Goede Tijden, Slechte Tijden » Poolparty!. » Lekker zwemmen.

Poolparty!.

21 okt 2011 - 1:08

401

0

312



Lekker zwemmen.

Romantisch en vol humeur met veel Lucas en Edwin romantiek.

Het feestje was eindelijk begonnen iedereen had een bommetje in het water gedaan muziek was aan discobol deed het iedereen kon zwemmen, Lucas als je het maar laat ik kom er zelf wel in, zei Nina die aan de rand stond maar zonder waarschuwing duwde Lucas haar in het water en sprong er ook in en spetterde ook per ongeluk in Edwin's ogen, Wil je alsjeblieft uitkijken waar je springt er zit water in mijn ogen, kreunde Edwin die in zijn ogen wreef, Sorry ben je nou boos op me?, vroeg Lucas terwijl Noud en Nina zich hebben teruggetrokken, Nee ik ben niet boos, zei Edwin die heel onverwachts het water indook. Nadat Edwin het water in was gedoken wachte Lucas tot hij naar boven kwam opeens werd hij aan zijn enkels naar beneden getrokken met veel geworstel kwam Lucas weer naar boven met een bonkend hart Edwin kwam naast hem, Okay je hebt me teruggepakt we staan gelijk okay?, vroeg Lucas, Beter en nu voortaan uitkijken waar je spettert, zei Edwin ze gaven elkaar een zoen op de lippen, Natuurlijk anders beschadig ik je mooie oogjes zullen wie het eerste aan de andere kant is?, vroeg Lucas uitdaging aangenomen klaar voor de start af. Na een zware strijd had Lucas eindelijk gewonnen, Ik zei toch dat ik als eerst hier was, zei Lucas, Ach puur geluk dit is je prijs, zei Edwin Lucas verwachte een kus maar in plaats daarvan kreeg hij een plens water in zijn gezicht dus ook in zijn mond hij proeste, Die krijg je zo terug, zei Lucas die het keihard terug deed watergevecht heel veel water in neuzen, monden,ogen en oren. Na dat watergevechtje had Lucas water in zijn neus en Edwin in zijn oren die ze uit alle macht eruit probeerde te krijgen, Heb je het naar je zin?, vroeg Lucas maar Edwin hoorde even niks vanwege het water in zijn oren, Wat zei je tegen me?,vroeg hij eindelijk zijn oor was leeg, Ik zei heb je het naar je zin?, vroeg Lucas nog een keer, Helemaal omdat jij er bent want Noud en Nina zijn al een tijdje weg, zei Edwin, Hebben we het zwembad voor ons zelf, zei Lucas. Na het zwempartijtje kwam Edwin vermoeid thuis en ging eventjes slapen totdat zijn moeder riep om te eten na het eten ging hij naar bed het was een leuke dag.

[b] The End[/b]


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.