Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Naruto » Konoha » 14.

Konoha

24 okt 2011 - 20:29

378

3

189



14.

Het kan er wat crappie uitzien, want ik typ dit op mn iPoddy xD En... op t moment ben ik een beetje inspiratie loos XD

Toen Haru als eerste wakker werd, voelde ze Kakashi's arm over haar lichaam. Ze had het nogsteeds koud, dus kroop ze heel dicht tegen Kakashi aan. In tegenstelling tot Haru was Kakashi heel warm, waardoor er een glimlach op haar gezicht kwam.
Kakashi is echt lief... Dacht Haru. Ze keek naar zijn gezicht. Hij leek erg diep in slaap.
Naruto liep de tent in, en zag ons zo liggen, giechelde en liep door naar binnen.
'Kakashi-Sensei~' Zei Naruto zangerig.
Kakashi werd wakker.
'Naruto... Baka... Ik sliep net zo goed... Ik droomde over Haru in Icha Icha...' Zei Kakashi slaperig en kwam overeind terwijl hij in zijn ogen wrijfde.
Naruto's blik veranderde van speels naar verbaast.
'Icha... Icha...' Zei Naruto verbaast. 'Je bedoelt toch niet die pervy boeken die Ero-Sennin schreef?'
'Ja die ja, Naruto'
'Wat is Icha Icha?' Vroeg Haru, die het niet meer zo koud had en Kakashi's shirt weer aan trok.
'Eeeehh...' Zeiden Kakashi en Naruto in koor.
Toen Haru het shirt aan had, stond ze op, en zag naast Kakashi een boekje liggen, mét de tite: "Icha Icha Paradise".
Haru pakte het boekje. Naruto en Kakashi merkten niets, want ze waren druk in gesprek. Ze begon te lezen.
Hoe verder ze las, hoe meer ze op een " 0_o' " smiley begon te lijken.
'Eh, Haru? Wat is er?' Vroeg Naruto, die na een tijdje merkte dat ze op een "0_o" smiley leek. 'EEEEEEH, JE BENT IN ICHA ICHA GAAN LEZEN?!'
Geschokt knikte Haru en legde het boekje weg.
'Ik denk dat ik maar even een stukje ga lopen...' Zei Haru en stond op en liep de tent uit.
'Haru...' Mompelde Kakashi en liep achter haar aan.
Haru liep naar het bos, waar ze onder een boom ging zitten.
'Haru,' Zei Kakashi rustig en ging naast haar zitten.
'Kakashi,' Begon Haru.
'Wat is er, je kan alles bij me kwijt, dat weet je, ne?' Kakashi was bezorgd.
Haru keek hem aan. 'Je bent best wel pervy, ne?' Zei ze met een glimlach op haar gezicht.
'Ehh?' Die zag Kakashi niet aan komen. Van zijn reactie, begon Haru te lachen.
'Het geeft niet, ik kan soms ook perv zijn' Zei ze.
Ze keek naar de bladeren van de boom waar ze onder zaten.
'Ik droomde vanacht over je, Kakashi' Ging ze verder na een tijdje. Haru begon te blozen.
'Ik droomde ook over jou, Haru, zoals je al weet'


Reacties:


Kyoki
Kyoki zei op 15 dec 2011 - 13:53:
AAWWWSOMEM XD PEERVVVVVVVVVVVVVVV




BornThisWay
BornThisWay zei op 11 nov 2011 - 7:51:
Haru wordt de eerste die erachter gaat komen wat er onder Kakashi's makser zit ;P


bonita105
bonita105 zei op 24 okt 2011 - 20:07:
ahwwwwwwwwwww
nu moet er een kiss komen en dan gaat naruto en de rest van team 7 spieken omdat kakashi geen masker voor zijn mond heeft
snel verder