Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Black Veil Brides » Saviour » ~ Hoofdstuk 1 ~

Saviour

27 okt 2011 - 18:11

227

1

286



~ Hoofdstuk 1 ~

Londen, Courtney

E-mail aan Jade, Zondag 11:10
Hey Jade,
Hoe gaat het met je? Ik heb al veel te lang niks meer van je gehoord, zullen we weer een keer bellen?
Ik heb trouwens mijn tentamens gehaald!
Is het nog steeds aan tussen jou en Lars? Tussen mij en Davin gaat het goed.
Maar ik ga weer, mam vraagt of ik met Mike ga lopen, hij is er nog niet uit geweest vandaag.
Veel liefs, Courtney

Haastig sluit ik mijn laptop af, Mike staat blaffend in de hal met de riem in zijn bek. 'Rustig maar' probeer ik, maar dat helpt natuurlijk niks, het is immers een hond. Eenmaal buiten is Mike gestopt met blaffen en kan ik genieten van de rust in het park. De bladeren waaien van de bomen en over de paden. Het enige geluid om me heen is de wind en het geritsel van het grindpad onder me. Op zulke momenten besef ik altijd hoe gelukkig ik ben, maar die gedachte word al snel verstoord door het feit dat ik al 2 weken niks meer van Jade heb gehoord. Het lijkt misschien niet zo lang, maar we spreken elkaar elke dag. Bij de vijver laat ik Mike los, zodat hij kan zwemmen. Ik ga op het bankje zitten waar ik voor het eerst met Davin heb afgesproken. Met een glimlach op mijn gezicht denk ik terug aan dat moment.


Reacties:


timothy
timothy zei op 15 maart 2014 - 21:43:
Fun c: Misschien je hoofdstukjes wat langer maken (tip, geen kritiek)