Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Black Veil Brides » Saviour » ~ Hoofdstuk 2 ~

Saviour

29 okt 2011 - 0:50

194

1

258



~ Hoofdstuk 2 ~

Utrecht, Jade

Zondag 22:00, Dagboek
Vandaag was een verschrikkelijke dag... Ik heb een e-mail van Courtney gekregen, ze maakt zich zorgen omdat ik al zo lang niks meer van me heb laten horen... Maar ik kan gewoon niet tegen haar liegen, want als ik haar spreek, dan MOET ik haar wel de waarheid vertellen...

Ik zucht, diep van binnen weet ik wel dat het verkeerd is om niks van me te laten horen tot dit is opgelost... Maar Courtney zal de beslissing die ik gemaakt heb nooit waarderen, ik weet het zeker. Ik leg het dagboek terug in mijn nachtkastje. Soms vraag ik me weleens af wat er gebeurd als ze er ooit achter komt, maar die kans is te klein om me zorgen over te maken. Ik slenter de trap af naar de keuken waar mijn moeder staat te bellen. 'Oh, laat maar! Ze komt er net aan' Hoor ik mijn moeder zeggen. Wie is het? Gebaar ik. 'Courtney' kan ik van mijn moeders lippen aflezen. Ik schud met mijn hoofd, 'Zeg maar dat je je vergiste'. Mijn moeder knikt en hangt op. Maar voordat ze wat tegen me kan zeggen ben ik al naar boven gevlucht.


Reacties:


timothy
timothy zei op 15 maart 2014 - 21:44:
Fun c: ik zou je dezelfde tip kunnen geven als hoofdstuk 1