Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Naruto » Konoha » 16.

Konoha

29 okt 2011 - 17:00

203

3

163



16.

'Kan jij wat zien?' Vroeg Naruto aan Sakura.
'Nee! We zien alleen het achterhoofd van Kakashi!' Zei Sakura teleurgesteld.
Naruto en Sakura zaten achter een dikke boom verstopt, vlak bij Kakashi en Haru.
'Naruto, baka! Ik zei toch dat we dichter bij moesten gaan zitten. Zei Sakura. 'Maar ik voel me ook een beetje schuldig, want ze willen privacy'
'Sakura-Chan, paparazi hebben geen medelijden. En ik vond dat we recht hebben op de waarheid over Kakashi-Sensei's gezicht!'

Terug naar Kakashi en Haru

Na een lange tijd gezoend te hebben, scheidden hun lippen en kwamen op adem.
'Ik hou ook van jou, Haru' Hijgde Kakashi en deed zijn masker weer over zijn neus en mond. Haru ging tegen Kakashi aan zitten, hand in hand. Daar zaten ze voor een paar uur, te genieten van de warme zon op hun gezichten. Ze praatten over koetjes en kalfjes. Haru begon ineens weer een beetje te zweten en begon te hoesten. Ze ging met haar hoofd op Kakashi's schoot liggen.
'Laten we terug gaan naar ons tentje. Daar lig je wat comfortabeler' stelde Kakashi voor en Haru knikte en ging rechtop zitten. Kakashi stond op en bood haar een hand aan, die Haru aan nam. Kakashi hielp Haru opstaan.


Reacties:


Kyoki
Kyoki zei op 15 dec 2011 - 14:06:
dit is oz lief^^



BornThisWay
BornThisWay zei op 11 nov 2011 - 7:53:
Een smiley kan beter uitdrukken van wat ik avn dit verhaal vindt: en


bonita105
bonita105 zei op 3 nov 2011 - 17:23:
ahwwwwwwwwwwwww
kakashie is lief voor haru
jeeeey je hebt mijn idee gebruikt
snel verder