Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Black Veil Brides » Saviour » ~ Hoofdstuk 3 ~

Saviour

3 nov 2011 - 14:29

256

3

280



~ Hoofdstuk 3 ~

Londen, Courtney

Verward zet ik de telefoon terug in de houder. Ik geloof niet dat Jade niet thuis was, ik snap er niks van, wat kan er nou aan de hand zijn dat zo erg is dat ik het niet eens mag weten. Ik slenter de trap op naar de zolderkamer met mijn laptop, de treden kraken onder mijn voeten. Eenmaal boven zet ik de verwarming aan en ga ik in de brede vensterbank zitten. Vorige week is de zolderkamer helemaal verbouwd er liggen donkerpaars en lichtblauwe kussens op de brede vensterbank waardoor je er nu comfortabel op kunt zitten en het eruit ziet als een bank en de muren zijn bedekt met lichtroze behang. In de hoek staat een tafeltje met een tijgerprint waar tijdschriften op liggen, de vloer is nog steeds bedekt met een krakende houten vloer. Ik open mijn inbox op de laptop, 2 nieuwe berichten, gelijk gaat er een gevoel van blijdschap door me heen. Zal het Jade zijn? Ik klik op de melding, het eerste bericht is van school en het tweede bericht is een melding van Facebook. Ik snap er niks meer van, misschien had ik haar moeder moeten vragen. Ik sluit mijn laptop en leg hem op het tafeltje neer bij de tijdschriften, een gevoel van verveling gaat door me heen. Ik pak mijn iPod die nog in de zak van mijn vest zit en zet Saviour op van Black Veil Brides. Ik wou dat Andy gelijk had en dat er echt een Saviour zou zijn als ik me alleen voelde...


Reacties:


digity zei op 16 okt 2014 - 14:54:
Leeukk!! ben nieuwsgierig hoe het verder gaat! Snel verder?


timothy
timothy zei op 15 maart 2014 - 21:46:
I LOVE THAT SONG <33 snel verder!!!
Melding please? c:


ZeroGravity
ZeroGravity zei op 8 dec 2011 - 8:17:
Hetisleuk <3
Snel verder ?